• Ik kijk in de ochtend altijd tmf wakeup en daar kwam een week geleden bijna elke dag P!nk - Fuckin' Perfect op. Nu dacht ik, ik ga 'm eens luisteren op Youtube en ik vind die clip opzich best mooi gemaakt, daarom keek ik die. Alleen ik zag toch iets wat ze er bij TMF hadden uitgeknipt en ik schrok best wel.
    Ga naar 2:39


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het is niet heel schokkend, vind ik.
    Maar ik snap wel dat ze het eruit hebben gehaald.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!


    Opgeven is geen optie.

    Rickjuh schreef:
    Brrrr, ziek.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.

    Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..


    ars moriendi

    Al heel vaak gezien, ik schok ook wel maar het past wel heel goed in die clip en ook vooral waar het liedje om gaat.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hee ja. Doet me denken aan die clip van Cradle Of Filth, waar die meiden rondom een badkuip vioolspelen met messen op hun armen. Das wel pretty sick.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stekelenburg schreef:
    Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.

    Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stekelenburg schreef:
    Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.

    Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..

    Stekelenburg schreef:
    Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.

    Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..

    Je hebt helemaal gelijk. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ja ik had het al gezien


    Don't dream your life, but live your dream!

    niet normaal idd!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mensen kunnen niet tegen bloed? Het is wel een beetje heavy om op tmf uit te zenden, ja.


    You move me ......... Kurt

    ;oo, dat wist ik nog niet ;ooo


    Alleen maar tranen van geluk

    KirstenSnaps schreef:
    Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik wist dat ook nog niet ik schrok me wel kapot toen ik dat zag! :o


    It's going to be difficult, but not impossible.