Ik kijk in de ochtend altijd tmf wakeup en daar kwam een week geleden bijna elke dag P!nk - Fuckin' Perfect op. Nu dacht ik, ik ga 'm eens luisteren op Youtube en ik vind die clip opzich best mooi gemaakt, daarom keek ik die. Alleen ik zag toch iets wat ze er bij TMF hadden uitgeknipt en ik schrok best wel. *insert philosophical cringe expression here*
Ga naar 2:39
-
23 maart 2011 - 22:5324 maart 2011 - 8:02
Het is niet heel schokkend, vind ik.
Maar ik snap wel dat ze het eruit hebben gehaald.I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
24 maart 2011 - 8:04KirstenSnaps schreef:
Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!Opgeven is geen optie.
24 maart 2011 - 8:1224 maart 2011 - 8:37Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.
Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..ars moriendi
24 maart 2011 - 8:57Al heel vaak gezien, ik schok ook wel maar het past wel heel goed in die clip en ook vooral waar het liedje om gaat.
I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!
24 maart 2011 - 9:22Hee ja. Doet me denken aan die clip van Cradle Of Filth, waar die meiden rondom een badkuip vioolspelen met messen op hun armen. Das wel pretty sick.
No growth of the heart is ever a waste
24 maart 2011 - 10:07Stekelenburg schreef:
Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.
Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..Quiet the mind, and the soul will speak.
24 maart 2011 - 12:13Stekelenburg schreef:
Juist omdat het zo schokkend is en de harde werkelijkheid, vind ik eigenlijk dat ze het erin hadden moeten laten.
Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..24 maart 2011 - 19:00Stekelenburg schreef:
Ik bedoel, hallo, halfnaakte meisjes zijn wel heel normaal geowrden, maar zoiets mag ineens neit uitgezonden worden omdat het te confronterend is..
Je hebt helemaal gelijk.*insert philosophical cringe expression here*
24 maart 2011 - 19:0224 maart 2011 - 19:0224 maart 2011 - 19:02Mensen kunnen niet tegen bloed? Het is wel een beetje heavy om op tmf uit te zenden, ja.
You move me ......... Kurt
24 maart 2011 - 19:0424 maart 2011 - 19:04KirstenSnaps schreef:
Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!Read this upside down: 370HSSV 0773H
24 maart 2011 - 19:04