• Ik kijk in de ochtend altijd tmf wakeup en daar kwam een week geleden bijna elke dag P!nk - Fuckin' Perfect op. Nu dacht ik, ik ga 'm eens luisteren op Youtube en ik vind die clip opzich best mooi gemaakt, daarom keek ik die. Alleen ik zag toch iets wat ze er bij TMF hadden uitgeknipt en ik schrok best wel.
    Ga naar 2:39


    *insert philosophical cringe expression here*

    Best vaak gezien ja, en het blijft eng :l


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Brrrr, ziek.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Lol, da's niet gezellig.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat had ik al gezien. De volledige videoclip is ook meer dan vier minuten...


    Olive

    Ik moest deze kijken met CKV. Serieus, ik vind dat maar eng en ziekelijk dat stukje.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, ik had hem aan mijn zusje laten zien op YouTube en zij had hem alleen nog maar op TMF gezien. En ik weet dat het er best wel 'schokkend' uit ziet, maar toch vind ik het eigenlijk best raar dat ze het eruit hebben geknipt. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom kan ik niet op Youtube op mn mobiel -.- wil iemand zeggen wat je ziet aub


    (Be)lieve in (you)rself

    Zit nu op bb en ik zie de gadgets op q niet. Wat gebeurd er dan?


    I live for the applause, you will die for it.

    Jacker schreef:
    Dat had ik al gezien. De volledige videoclip is ook meer dan vier minuten...


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Het is het stukje dat dat wijf in bad PERFECT op haar arm heeft gekrast, je ziet dan haar arm met allemaal bloed er omheen en PERFECT erop.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Faceless schreef:
    Waarom kan ik niet op Youtube op mn mobiel -.- wil iemand zeggen wat je ziet aub


    Een bad met bloed en een meisje met op dr arm Perfect gekrast (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Woeptiedoe.
    Belachelijk dat ze dat eruit geknipt hebben.

    Oke dankjullie , vindt zoiets niet zo heel ranzig


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik snap wel dat ze het eruit knippen, al vind ik het zelf niet rampzalig schokkend ofzo. Ik vind de clip en het verhaal erachter wel ontzettend mooi!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb die clip nog nooit helemaal gezien en dus ben ik daar ook niet van op de hoogte. Nou dat is euhm..