• Om het beknopt uit te leggen; ik haat mijn haar en zou me het liefst kaalscheren. Alleen worden mensen in deze maatschappij nogal vreemd aangekeken als ze plotseling met een kaal hoofd rondlopen. En een pruik is ook geen goede oplossing: dat jeukt veel te veel. Vroeger had ik stijl, blond haar, nu is het een wirwar van verdwaalde haren in een vreemde blond/bruine kleur. Ik haat het, ik haat het, ik haat het. Elke dag moet ik het of stijlen, of brushen en hoewel ik weet dat het slecht is voor mijn haar, kan ik het toch niet laten. Of ik loop de hele dag rond met een knotje in mijn haar, maar dat doe ik enkel tijdens vakanties en weekends. Mijn haar kan niet tegen regen, dan begint het onmiddellijk weer te krullen. Ik haat het, ik haat het, ik haat het.
    En nu; ben ik het beu om elke avond en elke morgen mijn haren goed te leggen zodat ik hopelijk een halve dag met een goed kapsel kan doorbrengen, want ik weet dat als ik zo verder doe; ik gewoon geen haar meer ZAL hebben. Vanaf nu stop ik het met stijlen, vanaf nu zal ik het zo weinig mogelijk brushen.


    Mijn krullen? Ik draag het met trots. En morgen is mijn eerste dag :Y)

    EDIT: Het is nog nat, maar zo ziet het er ongeveer uit, alleen iets pluiziger.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 22:07 ]


    Olive

    Ik vind krullen juist leuk.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jouw haar is bruinig 8D


    SLOAN.

    Ha, dat heb ik overlaatst dus ook besloten. 8D Ik ga al sinds januari met krullen naar school. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zacksass schreef:
    Jouw haar is bruinig 8D


    Het is weer lente, de zon heeft ze gebleekt.


    Olive

    Veranika, dude! -boks- Same problem here! Wil je mijn haar meemaken? JE ERGSTE NACHTMERRIE (;


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    Veranika, dude! -boks- Same problem here! Wil je mijn haar meemaken? JE ERGSTE NACHTMERRIE (;


    -Boks terug- Wat zijn we eigenlijk toch een sukkeltjes met ons haar :'D


    Olive

    Krullen moet je ook met trots dragen! Neem een voorbeeld aan mij (A).

    ik heb kort haar, nou jongens het is lekker gemakkelijk<3
    Wax erin klaar, zit het niet? dan zet ik het gewoon omhoog als een soort van hanekam, problem fixed :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik wou dat ik krullen had :o
    En ga toch gewoon met een knotje naar school als je daar zin in hebt? Soms als ik 's ochtends douche en ik geen tijd heb om ze te drogen kam ik ze een beetje uit en maak ik er een knot van, en dan vind iedereen het mooi xD


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Jacker schreef:
    (...)

    -Boks terug- Wat zijn we eigenlijk toch een sukkeltjes met ons haar :'D


    Nha, ze hebben ons gewoon het verkeerde haar gegeven. ;D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik leef met je mee. (krul)

    DeKrull schreef:
    Krullen moet je ook met trots dragen! Neem een voorbeeld aan mij (A).


    Jou staat het, mij niet, want mijn krullen zijn geen krullen, maar eerder golven die te veel krullen om nog golven te zijn, maar teveel golven om krullen genoemd te worden!


    Olive

    Amused schreef:
    Ik wou dat ik krullen had :o
    En ga toch gewoon met een knotje naar school als je daar zin in hebt? Soms als ik 's ochtends douche en ik geen tijd heb om ze te drogen kam ik ze een beetje uit en maak ik er een knot van, en dan vind iedereen het mooi xD


    Je mag d'mijne hebben? -a-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik post morgenvroeg wel een foto, nu zijn ze aan het drogen (krul)


    Olive

    Ik heb heel dik, veel en lang haar.
    Stijlen duurt zeker een half uur of langer. Als het regent, krult het meteen.

    Laat het anders perm. stijlen? en je kunt je haar verven?


    I live for the applause, you will die for it.