• Ik wou gisteren al stoppen maar toen hielden Eva en Raquel me tegen en Ook Alexx, omdat hij zij dat als ik weg was hij ook niet meer terug kwam, nu kom ik hier vandaag en het voelt anders dan anders, en Ivy je weet dat ik niet zonder je kan, ik heb heel de nacht geweent en ik kwam als een zombie aan op school! Ik wil je terug en ik hoop dat ej het me vergeeft ik weet dat ik je pijn deed, maar ik denk dat ik voor het ongeluk geboren ben, ik vernam juits dat een vriendin van mij in coma ligt!!!! Alles gebeurt in een klap en ik denk dat niemand hier toch om me geeft!!!


    *He's the one.

    wrm ik zei niemand mij hier tegn houden!!!! BTW de meest belangrijkste persoon in mijn hele leven ben ik kwijt en zij verdiend hier om op deze site te zitten, ik bn geen vriendschap waard ik verbrod ze alleen maar!!!!! OOk al hoop ik stiekem dat alles weer goed zal komen, maar ik ben bng dat ze me niet meer terug wilt!!!


    *He's the one.

    Lieve Charissa!
    Je moet niet weggaan... Al blijft het natuurlijk wel je eigen keus, maar ik wil je niet weg, en de mensen hier op quizlet ook niet! Als jij weggaat zal het hier niet meer hetzelfde zijn!
    Heel erg veel sterkte me je vriendin en alles... En je weet: Als er iets is mag je het altijd zeggen!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Omg Char!!
    Doe niet ik wil niet dat jij weggaat :( Blifj aub doe het voor mij, Raquel en de rest allemaal maar blijf!!!!!!

    wrm ik zei niemand mij hier tegn houden!!!! BTW de meest belangrijkste persoon in mijn hele leven ben ik kwijt en zij verdiend hier om op deze site te zitten, ik bn geen vriendschap waard ik verbrod ze alleen maar!!!!! OOk al hoop ik stiekem dat alles weer goed zal komen, maar ik ben bng dat ze me niet meer terug wilt!!!


    Tuurlijk ben jij wel vriendschap waard! :O De mijne in ieder geval!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Euh, het is beter dat ik me er niet mee ga bemoeien.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    je mag echt niet weggaan!!!!!

    en je bent vriendschap ook waard!!!!!

    hier blijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    I need you like a heart needs a beat

    Meid, ik ken je niet goed. Maar als je echt weg wilt moet je het doen. Het is kut allemaal voor jou en Ivy en de rest van jou vriendengroep, maar je kan hier altijd terug komen.
    [Dat klonk krom, maar zo denk ik erover..]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Please Charr, je mag niet weggaan :'(

    Denk je dat ik geen gevoels heb, Ik leefde elke seconde met je, ik huilde omdat jij huilde, ik stond je bij ook al zit ik hier, Je weet dingen over mij die alleen jij wete!!! Ik vraag je maar om 1ding, om mij een 2de kans tegeven zoals ik jou ook al een 2de kans heb gegeven, IK heb dagen om jouw gehuild, Ik ben voor jouw door het vuur gegaan, ik heb die gast zien typpen over jouw, ik heb toen mijn hart moeten vast houdenn, die zelfde dag vertelde ik alles aan mijn ouders, IK hou van je verdomme en ik dacht dat je ook vn mij hield!! Maar blijkbaar was ik verkeert ik gaf jouw een tweede kans maar blijkbaar ga jij dat niet doen, heb ik je ooit gekwetst buiten deze keer, Never let the fear of strikking out keep you from playing the game!!


    *He's the one.

    Charis,, nee. Niet doen asjeblieft. Kijk dan hoeveel mensen willen dat je blijft, en ik ook. Ook al ken ik je niet goed, ik vond je altijd een aardige meid met veel humor. Blijf pliez, niet weggaan.:(


    a figment of your imagination

    En ivy, sorry dat ik het zeg maar je moet zelf je bek houwe, Charissa is geen computer waar je iets over zegt, achter die computer zit ook nog een mens met gevoelens..


    a figment of your imagination

    Denk je dat ik geen gevoels heb, Ik leefde elke seconde met je, ik huilde omdat jij huilde, ik stond je bij ook al zit ik hier, Je weet dingen over mij die alleen jij wete!!! Ik vraag je maar om 1ding, om mij een 2de kans tegeven zoals ik jou ook al een 2de kans heb gegeven, IK heb dagen om jouw gehuild, Ik ben voor jouw door het vuur gegaan, ik heb die gast zien typpen over jouw, ik heb toen mijn hart moeten vast houdenn, die zelfde dag vertelde ik alles aan mijn ouders, IK hou van je verdomme en ik dacht dat je ook vn mij hield!! Maar blijkbaar was ik verkeert ik gaf jouw een tweede kans maar blijkbaar ga jij dat niet doen, heb ik je ooit gekwetst buiten deze keer, Never let the fear of strikking out keep you from playing the game!!

    Typ maar typ maar, iedereen mag alles van me weten, Ja jij hebt mij een tweede kans gegeven, maar je zat godverdomme bij de politie!! Wat dnek je dan wat je doet,. Jezus,. Je had het kunnen weten!! Ik heb ervoor gekozen om jou dingen te vertllen, en dat was gewoon fout van mij, wnat het zal altijd tussen ons instaan ik ben nou enemaal iemand met een trauma, en ja je moet rekening met me houden en ik dacht dat j edat wel kon!! Maar blijkbaar heb ik me daar keihard in vergist.!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Charis, ik heb gisteren gehuild omdat mijn opa njah ziek is! [Lees weblog] Ik houd me sterk en ik wil hem niet kwijt! Maar ik wil jouwn ook never nooit kwijt meid! Okay look ik vind m'n opa/peter nu wel echt belangrijker dan eender wie maar tóch ben ik hier in dit topic om jou te stoppen zodat je niet weggaat! 'k Wil jou godverdomme niet kwijt! Ik begrijp superhard dat je die Ivy terug wil maar praat er rutstig met haar over! Komop aub ik wil niet dat jij nog eens weggaat terwijl mijn opa bijna op sterven ligt! Doe mij dat niet aan (huil)

    Weetje Op dat moment stond jij er volledig buiten dat weet je zelf ook wel, het was nooit NOOIT de bedoeling om jouw te kwetsen, en srry dat ik het toch gedaan heb!


    *He's the one.

    Ik houd mijn bek al.,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.