• Wat vinden jullie van haar? Gewoon je mening geven, maakt niet uit wát je mening is.

    Op mijn school hoor ik vaak: Omg, ze is geweldig, ze heeft een mooie stem, ze is mooi, blablala..
    Nou wou ik weten; hoe denken mijn mede-users daarover? :'D

    Mijn mening: Ik mag haar niet. Op de manier hoe ze dingen doet, en vooral hoe ze omgaat met andere mensen. Je hoort mensen met respect te behandelen, vind ik. En dat doet zij dus totaal niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Ruocco schreef:
    Ik weet wie het is, maar daar houd het dan wel zo'n beetje bij op, dus ik haat d'r niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik ben het eigenlijk niet met je eens
    ik ben geen fan van haar maar ook geen hater
    en dat mensen zeggen dat ze haar niet mogen alleen maar omdat ze met Justin Bieber gaat, slaat nergens op

    ik vind dat je gelijk hebt...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Op a year without rain & naturally na veracht ik haar tot diep in mijn hart. De manier waarop ze demi heeft laten vallen, zal ik nooit vergeten.
    Ik houd niet van attention whores.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind haar echt mooi en ze kan best goed zingen.
    Ik vind haar een van de enige disney sterretjes die níet zo nep doet.
    (;


    Me so good.

    Haar liedjes zijn wel leuk, vooral Who Says. (: Ook kijk ik altijd WOWP, daar is ze echt geweldig, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind der geweldig. Ik ben echt al heel lang fan van haar, langer dan van Justin Bieber. Ik vind dat ze geweldig kan zingen en acteren. Ook haar kledingstijl vind ik geweldig. Ze is mijn rolmodel. <3


    Forever.

    Ik vestig eigenlijk niet zo veel aandacht op haar. Weet wie het is en dat is genoeg. Echt interresant vind ik haar dus niet en haar muziek is. niet helemaal mijn stijl.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik vind haar wel leuk. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Knijster schreef:
    Op a year without rain & naturally na veracht ik haar tot diep in mijn hart. De manier waarop ze demi heeft laten vallen, zal ik nooit vergeten.
    Ik houd niet van attention whores.

    Ze heeft haar idd hard laten vallen. DAt is ook éen van de redenen waarom Demi in rehab ging. Dat haar vader met een ernstige ziekte in het ziekenhuis lag is ook één van die redenen.


    We accept the love we think we deserve.

    Ze kan wel zingen maar ik moet haar niet zo. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    geen mening eigenlijk (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind haar echt mooi :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right