• aan de muur omdat we handstanden moesten doen met gym, en ik kan het niet D:


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik kon dat vroeger super goed, maar als je het me nu ziet doen, haha faaaaaail.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kom beginnen we samen de Ik-Kan-Geen-Handstand-Club 8D

    Ruocco schreef:
    Ik kon dat vroeger super goed, maar als je het me nu ziet doen, haha faaaaaail.

    haha ja ik dus ook, en nu zakte ik dus door mn armen en mijn rug doet au ;cccc


    We can't spend our lives waiting to live.

    En ik heb vandaag mijn knieën geschaafd omdat we een soort tijgersprong moesten doen bij gym. :o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    En ik heb vandaag mijn knieën geschaafd omdat we een soort tijgersprong moesten doen bij gym. :o

    huuuuh, wat is dat nou weer?;o


    We can't spend our lives waiting to live.

    MarleentjeJR schreef:
    Kom beginnen we samen de Ik-Kan-Geen-Handstand-Club 8D

    Mag ik er dan ook bij x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Mag ik er dan ook bij x]

    Ons clubje word populairder _O_

    Ik join die club ook. Heb het noooooit gekund. Kon in de 6de nog niet eens een normale koprol, ik ging altijd scheef.(cat)


    everything, in time

    Oeh, ik ben ook altijd zo handig met zulk soort dingen! :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Daar moet ik bij. Ik heb iemand een bloedneus getrapt toen ik een handstand moest doen van mijn gymleraar:$ (Ik zei nog zo: dat kan ik niet, ik ga iemand pijn doen. maar hij wou niet luisteren)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Wij moeten nu een achterwaartse salto doen. 0.0
    En ik faal er nogal hard in.

    yeahhannah schreef:
    (...)
    huuuuh, wat is dat nou weer?;o

    Je moet een aanloop nemen, op ee nspringplank springen en dan over de bok (ik geloof dat het zo heet? :x) springen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Je moet een aanloop nemen, op ee nspringplank springen en dan over de bok (ik geloof dat het zo heet? :x) springen.

    Dat kon ik lekker wel (puh)
    En toen viel ik op mn neus (cat)

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 16:08 ]

    Ruocco schreef:
    Ik kon dat vroeger super goed, maar als je het me nu ziet doen, haha faaaaaail.


    Jaa, ik ook. x'D En ouch... ;$


    "I'm a loser, that means I've been lost before."