• Je kan wel achteraan sluiten maar nooit voorop beginnen, wat is het?

    Twee vaders en twee zonen gaan vissen. Ieder vangt 1 vis. In totaal worden er 3 vissen gevangen. Hoe kan dit?

    Jefke staat achter zijn buurjongen, terwijl zijn buurjongen ook achter hem staat, hoe kan dat?

    Jef en Jan zijn broers (en hebben dezelfde vader en moeder). "We zijn geboren binnen hetzelfde uur", zegt Jan, "op dezelfde dag van hetzelfde jaar." "Maar", zegt Jef, "we zijn geen tweeling!". Hoe kan dit?


    Makkelijk eigenlijk.

    (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Twee vaders en twee zonen gaan vissen. Ieder vangt 1 vis. In totaal worden er 3 vissen gevangen. Hoe kan dit?
    Zijn er twee aan elkaar gegroeid.

    Jefke staat achter zijn buurjongen, terwijl zijn buurjongen ook achter hem staat, hoe kan dat? Hij heeft twee buren?

    Jef en Jan zijn broers (en hebben dezelfde vader en moeder). "We zijn geboren binnen hetzelfde uur", zegt Jan, "op dezelfde dag van hetzelfde jaar." "Maar", zegt Jef, "we zijn geen tweeling!". Hoe kan dit?
    Geenidee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    De tweede; Opa, vader en zoon (:

    Die ken ik nog van vroeger (nerd)

    De rest is iets te diep voor mij vandaag
    Die laatste die wist ik! OMFG, ik kan hier niet tegen :'DD

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 17:55 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    - Een rij?
    - Het zijn een kind, een vader en een opa. De vader is zoon & vader tegelijk.
    - euh
    - geen idee! -aa-


    It's time to be happy again.

    1ste: een rij?
    2de: zoon, vader en grootvader
    3de:ze staan met de rug naar elkaar toe
    4de: een drieling?
    (:


    Love? No. I prefer cats.

    1- een rij
    2- Opa, Vader, Zoon
    3- ze staan met ruggen naar elkaar toe
    4- die weet ik ff niet meer


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1. opa, vader, zoon.
    2. ze staan met de ruggen tegen elkaar.
    3. ze zijn een jaar later geboren.


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Rws schreef:
    3. ze zijn een jaar later geboren.


    Kan niet want ze zijn in hetzelfde jaar geboren


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Echt he, ik heb de antwoorden opgezocht en nu heb ik echt zoiets van. 'Ja, duh, dat had ik kunnen weten.' (krul)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Een rij?
    Kind, vader, opa
    rug aan rug?
    Verschillende maand geboren?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jef en Jan zijn broers (en hebben dezelfde vader en moeder). "We zijn geboren binnen hetzelfde uur", zegt Jan, "op dezelfde dag van hetzelfde jaar." "Maar", zegt Jef, "we zijn geen tweeling!". Hoe kan dit?

    ze zijn op een andere maand geboren zelfde dag zelfde uur:P


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Luxure schreef:
    Echt he, ik heb de antwoorden opgezocht en nu heb ik echt zoiets van. 'Ja, duh, dat had ik kunnen weten.' (krul)


    Whaha heb ze ook opgezocht.. en damn die laatste is gemeen ..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    de 1e: een rij.
    de 2e: is al gegeven haha: opa, vader, zoon.
    de 3e: hij heeft 2 buurjongens.
    de 4e: drieling / vierling / enzovoorts.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Of deze:

    Op een eiland wonen ridders en schurken: ridders spreken steeds de waarheid, schurken liegen. Als toerist kom je in de lokale herberg waar 13 mannen aanwezig zijn. Je vraagt aan iedereen: “Als je jezelf niet meetelt, hoeveel ridders zijn er hier dan aanwezig?”. Je krijgt de volgende antwoorden: "7, 4, 3, 6, 4, 0, 1, 2, 4, 4, 9, 2, 4". Kan je weten hoeveel ridders er zijn, indien ja: hoeveel?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Je kan wel achteraan sluiten maar nooit voorop beginnen, wat is het? ?

    Twee vaders en twee zonen gaan vissen. Ieder vangt 1 vis. In totaal worden er 3 vissen gevangen. Hoe kan dit? Opa, vader, zoon.

    Jefke staat achter zijn buurjongen, terwijl zijn buurjongen ook achter hem staat, hoe kan dat? ?

    Jef en Jan zijn broers (en hebben dezelfde vader en moeder). "We zijn geboren binnen hetzelfde uur", zegt Jan, "op dezelfde dag van hetzelfde jaar." "Maar", zegt Jef, "we zijn geen tweeling!". Hoe kan dit? In verschillende jaren zijn ze geboren.


    live the life you love

    Believers schreef:
    Of deze:

    Op een eiland wonen ridders en schurken: ridders spreken steeds de waarheid, schurken liegen. Als toerist kom je in de lokale herberg waar 13 mannen aanwezig zijn. Je vraagt aan iedereen: “Als je jezelf niet meetelt, hoeveel ridders zijn er hier dan aanwezig?”. Je krijgt de volgende antwoorden: "7, 4, 3, 6, 4, 0, 1, 2, 4, 4, 9, 2, 4". Kan je weten hoeveel ridders er zijn, indien ja: hoeveel?


    Er zijn 5 ridders ;D Wrm ;D nou die 4 komt 5 keer voor ;D en ze moesten hun zelf NIET mee tellen
    dus dan krijg je 4+1=5 ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you