• Dat doe ik meestal, tenminste als ik écht heel erg boos ben. Dan heb ik gewoon echt zin om met spullen te gooien maar ik kan dan niks anders dan in me kussen schreeuwen. Vroeger toen was het echt erg, haha :'D. Ik speelde een keer bubble trouble op speeleiland, en toen had ik veloren en ik was zó boos en ik had bijna niks anders in mijn bezit dan me laptop. En toen heb ik dat beeldscherm geslagen met me vuist omdat ik boos was en toen is dat beeldscherm gebroken -.- & nog vroeger speelde ik een spelletje op mijn psp en als ik verloor beet ik het altijd. - Echt ik heb geen idee waarom - Dus toen zaten er allemaal tandafdrukken in. - Zie je het al voor je? XD Maar richten jullie je woede ook af op spullen of ben ik de enige?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb hetzelfde als jij :Y)
    Een tijd geleden was het zo erg dat ik met dingen begon te gooien. Vroeger heb ik een keer van een spelletje verloren op de gameboy advanced en heb hem toen op mijn knie geslagen; dikke barst in het scherm+knie blauw. En dus een tijdje geleden speelde het weer heel erg. Op dat moment heeft mijn moeder gezegd dat ik moest stoppen of ze ging me naar therapie sturen. Nou toen was mijn keuze snel gemaakt :'DDD

    Dus nu probeer ik me in te houden en meestal hebt Suus me daar ook heel erg mee want ik heb nogal heeeel weinig geduld (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Soms. HAHA. Maar meestal luister ik paramore en dan word ik rustig. HAHA.


    live the life you love

    Ik knijp mezelf dan altijd zodat ik niet boos wordt en op dingen ga slaan.. Ghehe xd


    Forever.

    Luxure schreef:
    Ik heb hetzelfde als jij :Y)
    Een tijd geleden was het zo erg dat ik met dingen begon te gooien. Vroeger heb ik een keer van een spelletje verloren op de gameboy advanced en heb hem toen op mijn knie geslagen; dikke barst in het scherm+knie blauw. En dus een tijdje geleden speelde het weer heel erg. Op dat moment heeft mijn moeder gezegd dat ik moest stoppen of ze ging me naar therapie sturen. Nou toen was mijn keuze snel gemaakt :'DDD

    Dus nu probeer ik me in te houden en meestal hebt Suus me daar ook heel erg mee want ik heb nogal heeeel weinig geduld (:


    haha, jaa, ik ben dus niet de enige. Vooral met spelletjes werd ik echt boos.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik heb het zelfde Irem


    I love you Irem

    Ik ben rustig,maar ik herken het in enkele vrienden.

    Africhten? Afreageren bedoel je? :Y)

    En ja ik heb eens mijn mobiel naar de andere kant van mijn kamer gesmeten en 2 dagen daar uit elkaar op de grond laten liggen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Africhten? Afreageren bedoel je? :Y)

    En ja ik heb eens mijn mobiel naar de andere kant van mijn kamer gesmeten en 2 dagen daar uit elkaar op de grond laten liggen :'D


    En dat mobieltje maar huilen en huilen, en doodbloeden, en jij maar als een duivel toekijken... :(


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Nee, ik ga dan altijd mezelf knijpen of zet mijn nagels in mezelf ofzo. Nou ja, ik reageer me af op mezelf xd En meestal bedenk ik op het moment dat ik verloren heb iets waardoor ik zou winnen en dan vraag ik me af hoe ik zo stom kon zijn:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik, tja, vroeger was het heel erg. Dan beet ik of mezelf, of bv mijn game boy of waar ik ook mee bezig was. Tegenwoordig word ik niet snel boos meer. Eigenlijk heel moeilijk, nauwelijks. Als ik het wel word, dan klem ik mijn kaken zo hard op elkaar dat mijn kiezen pijn beginnen te doen en mijn kaak verkrampt. Dit heb ik vooral als we bij familie zijn, en mijn tante weer eens bezig is. Dan moet ik dat ook wel doen, voordat ik tegen haar begin te schreeuwen, dat de wereld niet om haar draait en ze haar hoofd uit haar reet moet halen en verder moet gaan met het leven. En dat ze niet perfect is, maar alles behalve.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee, dat heb ik niet zo erg. Alhoewel, één keer heb ik wel mijn kat van mijn bureau afgeduwd, omdat ik heel gestresd was en hij me kwam irriteren. Maar blijkbaar heetf hij er toch geen trauma van opgelopen want 2 minuten later deed hij weer hetzelfde. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    uuuh niet hoor. ik gooide altijd met deuren,hahaha.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    hahah ik gooide wel is met spullen, die je niet kapot kon gooien. Want dat zou zonde zijn.:Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik mishandel mijn kussen regelmatig, schop met alle plezier mijn slaapkamermuur bont en blauw én ik ben een pro in deuren keihard dichtsmijten. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.