• Er schijnt eindelijk schot in de zaak te zijn gekomen. Eindelijk is de coverart van het album bekend. Daarnaast heeft band ook een datum gegeven voor de release van de eerste single van het album, I Feel Like Dancing, die op 5 april zou gereleased worden. Wanneer het album effectief zal uitkomen en welke liedjes er allemaal op zullen staan, is geheime informatie waar we jammer genoeg nog een tijdje op zullen moeten wachten.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 18:27 ]

    Aaaaah i love the cover! :9~
    & Ik zie wel wanneer hij komt, ik ga gewoon afwachten want anders ga ik teveel hopen, haha.


    Hope goes lost but never dies.

    :D ohyeah

    Ik kan niet wachten. _O_


    wth.

    Hihi, is een dag voor mijn verjaardag. Love the cover. _O_


    Everything is worse without music.

    De cover is zo... anders. Niet ATL.


    SLOAN.

    En wat ik ook een beetje jammer vindt aan het album, is dat Jack, Zack & Rian gewoon stilstaan, en het hele plaatje is gericht op Alex.
    Dat vind ik nogal jammer.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zaida schreef:
    Aaaaah i love the cover! :9~
    & Ik zie wel wanneer hij komt, ik ga gewoon afwachten want anders ga ik teveel hopen, haha.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vond dat Jack, Zack & rian ook lekker gek hadden moeten staan doen. ;o Maar verder is hij wel leuk! =D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zaida schreef:
    Aaaaah i love the cover! :9~
    & Ik zie wel wanneer hij komt, ik ga gewoon afwachten want anders ga ik teveel hopen, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    YEAAAAAH, zin in 5 april :")


    We can't spend our lives waiting to live.

    Pfft, nog zó lang. Can't wait.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik vind t een beetje jammer hoe alex op de voorkant staan... (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Jacker schreef:
    We kennen Alex, hij zal het vast wel weer uitstellen.

    Dat doet Alex zelf niet hoor? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er is bekend gemaakt dat het album definitief op 7 juni uitkomt.
    (staat op wikipedia, alex' twitter, basicly overal als je nu zou googlen)
    Ik ga interscope persoonlijk slaan als ze het weer verschuiven dus het komt gewoon op 7 juni uit. punt.
    Duurt wel veel te lang :S

    Ik heb net trouwens I feel like dancin' gehoord en persoonlijk vond ik time bomb leuker... oh well, still love them (a)


    Protect me from what I want

    Jesss schreef:
    Er is bekend gemaakt dat het album definitief op 7 juni uitkomt.
    (staat op wikipedia, alex' twitter, basicly overal als je nu zou googlen)
    Ik ga interscope persoonlijk slaan als ze het weer verschuiven dus het komt gewoon op 7 juni uit. punt.
    Duurt wel veel te lang :S

    Ik heb net trouwens I feel like dancin' gehoord en persoonlijk vond ik time bomb leuker... oh well, still love them (a)

    Ja, dat is vrijdag pas bekend gemaakt. :Y)