• Wat vinden jullie daar van?
    Ik zelf zie het zo vaak ik vind die jassen op strak getrokken vuilniszakken lijken, Uggs gaan nog wel. Zelf vind ik die gebreide erg mooi :'') .tegenwoordig zie je ook iedereen met een Blackberry rondlopen, die ik op zich zelf erg lelijk vind geef mij maar touchscreen mobieltjes.
    Alsof de hele school is overgenomen door een internet virus (krul)
    En dan nog die meisjes die daar inlopen zijn meestal fucking arrogant >.>
    Vooral die brugklassers en ik zag er zelfs nog een paar bij mijn ouwe basisschool terwijl dat toen ik daar was helemaal niks uitmaakte of je nou real uggs en dure kleren had of niet.
    Ik hou me wel bezig met mode, maar wel met iets wat ik leuk vind en niet omdat iedereen het doen (nerd)

    Maar goed dat is mijn mening (A)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:36 ]


    =

    Iedere keer als ik zo'n lelijk ding van een Nickelson jas zie, en de lelijke, arrogante, volgeplamuurde koppen van die achterlijke wijven op mijn school, heb ik zin om ze allemaal een voor een hun ogen door te steken met iets T__T Maar dat komt vooral om wie ze zijn, maar de jassen vind ik dan ook weer heel erg lelijk (krul)

    Ohja, Uggs en BB's zijn wel chill, vooral omdat ik een BB nodig heb, omdat ik mijn vrienden anders niet meer kan bereiken, stom gedoe.


    You move me ......... Kurt

    Dude, dat soort jassen droeg ik naar de basisschool.
    De Marokkanen in onze klas droegen dat, bij hun stond het leuk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik krijg een BB, ik draag merkkleding en adidasvesten, ik draag foundation en andere make-up en ik rook. Ben ik nu ook een meelooper?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ik krijg een BB, ik draag merkkleding en adidasvesten, ik draag foundation en andere make-up en ik rook. Ben ik nu ook een meelooper?


    jup :'D

    nickelson zag ik vanochtend nog... echt VRESELIJK. En vooral de mensen die ze dragen vaak >.> En uggs... sja... het zijn best wel leuke schoenen, maar wel erg duur!

    En BB vind ik erg meeloperig omdat bijv. mijn hele klas het heeft. Terwijl BB nog niet eens zo goed is. Ik zou meer zeggen, wacht eventjes, en dan is er weer een heel generatie aan mobiels die weer veel beter zijn. Want ook zo'n BB abbo is erg duur.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik heb uggs (ella's)
    Krijg een Ipod
    Draag ook veel make-up en foundation
    Heb een Varsity jack
    So what.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nickelson jassen vind ik echt TE ugly.
    En uggs heb ik zelf; ze zitten echt heel lekker en als je op Marktplaats zoekt, bijvoorbeeld, kan je ze goedkoper krijgen. En geloof me, je merkt echt het verschil tussen neppe en echte.
    En Blackberry's... Tja, die zijn gewoon zo handig en fijn, en ze sms'en snel. :Y)


    <3

    Kom op zeg, zo erg is het echt allemaal niet hoor.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Caravaggio schreef:
    Ik vind het er cheap uitzien, beetje achterstandwijk ;x.
    Over BB's heb ik niet echt een mening.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    2D schreef:
    Nickelson Jasjes zijn ZO vreselijk.
    écht bah.
    Maar uggs daarintegen vind ik wel leuk, lekker warm, en makkelijk. x')


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zij trouwens niks over Adidas vesten o.O


    =

    Decay schreef:
    Ik heb uggs (ella's)
    Krijg een Ipod
    Draag ook veel make-up en foundation
    Heb een Varsity jack
    So what.



    niks ^^
    ik geef gewoon mijn mening dus.
    Je bent niet de enige die vele make up draag >.>


    =

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou ook altijd. In mijn vriend zijn school zitten veel van die meisjes en ugh, wat heb ik er een hekel aan :') Altijd de aandacht vragen, arrogant zijn, sigaretten jaa.. Raar dat ik nooit anderen met zo'n jas zie

    Dat vind ik dus nou ook. Heb niks tegen mainstream of populaire mode op zich, maar ik associeer die jassen altijd met arrogante kutwijven. En het ellendige van de hele zaak is dat het in veel gevallen nog klopt ook! Ja, gek dat ik er dan een hekel aan begin te krijgen. Had ze zaterdag nog op het station zien staan: alles bij mekaar schreeuwen. Jezus Christus, hou je bek kutwijf, denk ik dan :]
    Goh, en ik ben nog netjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Dat vind ik dus nou ook. Heb niks tegen mainstream of populaire mode op zich, maar ik associeer die jassen altijd met arrogante kutwijven. En het ellendige van de hele zaak is dat het in veel gevallen nog klopt ook! Ja, gek dat ik er dan een hekel aan begin te krijgen. Had ze zaterdag nog op het station zien staan: alles bij mekaar schreeuwen. Jezus Christus, hou je bek kutwijf, denk ik dan :]
    Goh, en ik ben nog netjes.

    Nee, ik ook absoluut niet, maar als je steeds zo'n meisjes ermee ziet lopen dan associeer je het inderdaad wel snel en daardoor begin ik er een beetje een afkeer van te hebben. En kloppen doet het inderdaad. Haha. Ik heb nog géén enkel 'niet aandacht vragend' meisje met zo'n jas zien lopen. En nu ben ik echt heel serieus. Nog niemand. Altijd van die meiden en ja, aandacht vragen kunnen ze wel, haha :')
    Dat denk ik ook altijd hoor. Kheb meestal veel zin om er eens wat van te zeggen, maar ik hou beter mijn mond (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sorenos schreef:
    (...)

    jup :'D

    nickelson zag ik vanochtend nog... echt VRESELIJK. En vooral de mensen die ze dragen vaak >.> En uggs... sja... het zijn best wel leuke schoenen, maar wel erg duur!

    En BB vind ik erg meeloperig omdat bijv. mijn hele klas het heeft. Terwijl BB nog niet eens zo goed is. Ik zou meer zeggen, wacht eventjes, en dan is er weer een heel generatie aan mobiels die weer veel beter zijn. Want ook zo'n BB abbo is erg duur.


    Gelukkig maar. :-D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind die Nickelson jassen echt spuuglelijk.
    En ik heb zelf Uggs en een BB, so die haat ik niet (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.