• Wat vinden jullie daar van?
    Ik zelf zie het zo vaak ik vind die jassen op strak getrokken vuilniszakken lijken, Uggs gaan nog wel. Zelf vind ik die gebreide erg mooi :'') .tegenwoordig zie je ook iedereen met een Blackberry rondlopen, die ik op zich zelf erg lelijk vind geef mij maar touchscreen mobieltjes.
    Alsof de hele school is overgenomen door een internet virus (krul)
    En dan nog die meisjes die daar inlopen zijn meestal fucking arrogant >.>
    Vooral die brugklassers en ik zag er zelfs nog een paar bij mijn ouwe basisschool terwijl dat toen ik daar was helemaal niks uitmaakte of je nou real uggs en dure kleren had of niet.
    Ik hou me wel bezig met mode, maar wel met iets wat ik leuk vind en niet omdat iedereen het doen (nerd)

    Maar goed dat is mijn mening (A)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:36 ]


    =

    Ik wil ook een BB, maar over 2 maanden is er toch weer iets nieuws. Dus ik hoef er geen. Ik kocht nep-uggs, omdat echte gewoon heel duur zijn.
    En ik doe niet aan Nickelson jasjes, gewoon puur omdat ik ze lelijk vind.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:29 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, die jassen vind ik vreselijk. Blackberry heb ik zelf en Uggs vind ik ook wel leuk :')


    As travars

    Nickelson Jasjes zijn ZO vreselijk.
    écht bah.
    Maar uggs daarintegen vind ik wel leuk, lekker warm, en makkelijk. x')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik vind het er cheap uitzien, beetje achterstandwijk ;x.
    Over BB's heb ik niet echt een mening.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind Nickelson jassen echt lelijk, Uggs vind ik ook niet echt perfect, maar ze zitten heerlijk.
    Ik was een van de eerste met een BB terwijl nu iedereen ze heeft. Maar I don't care that much.


    live the life you love

    Die jassen zijn vre-se-lijk. Maar de uggs en BB vind ik wel leuk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik draag uggs.
    Ik draag adidas vestjes.
    Ik draag merkkleding.
    Ik wil graag een blackberry.
    Dank je, voor het feit dat je mij nu veroordeelt als een fucking arrogant meisje..


    it's so empty living behind these castle walls

    Je bedoelt die gelakte zwarte eskimo- aka asojassen? Waarom is het nou altijd zo dat wanneer ik iemand in zo'n jas zie, dat er standaard een peuk uit haar mond hangt, ze een lippiercing heeft en minstens een pot foundation en waay too much oogmake-up draagt?


    No growth of the heart is ever a waste

    Mississippi schreef:
    Ik draag uggs.
    Ik draag adidas vestjes.
    Ik draag merkkleding.
    Ik wil graag een blackberry.
    Dank je, voor het feit dat je mij nu veroordeelt als een fucking arrogant meisje..


    Ik zeg toch sommige niet allemaal ><
    Ik koop ook wel eens merkkleding dus voel je niet aangesproken u.u


    =

    I'm with you.

    Mississippi schreef:
    Ik draag uggs.
    Ik draag adidas vestjes.
    Ik draag merkkleding.
    Ik wil graag een blackberry.
    Dank je, voor het feit dat je mij nu veroordeelt als een fucking arrogant meisje..

    Je moet je nu niet meteen aangevallen voelen hoor.
    Ik draag ook merkkledij, uggs, vind BB's cool..
    Ieder heeft er zijn mening over (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    TheBoss schreef:
    Je bedoelt die gelakte zwarte eskimo- aka asojassen? Waarom is het nou altijd zo dat wanneer ik iemand in zo'n jas zie, dat er standaard een peuk uit haar mond hangt, ze een lippiercing heeft en minstens een pot foundation en waay too much oogmake-up draagt?

    Dat heb ik nou ook altijd. In mijn vriend zijn school zitten veel van die meisjes en ugh, wat heb ik er een hekel aan :') Altijd de aandacht vragen, arrogant zijn, sigaretten jaa.. Raar dat ik nooit anderen met zo'n jas zie


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind uggs zó lelijk -_-
    sorry(A)
    En de meeste zijn met dierenleed gemaakt, dat vind ik echt zielig :C


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    obvious, alles wat ''in'' is, is op Q erg gehaat lolz. (bbs, deze jassen, uggs, adidas)
    anyway, nee, ik vind ze wel mooi (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 21:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zelf heb trouwens ook zo'n opgepompte jas maar de mijne is met leer afgewerkt en lang en heeft een kleine zwarte bond kraag die je amper ziet als ik een sjaal om heb(nerd)
    Hij ziet er alles behalve goedkoop uit xd
    hij komt helemaal uit Rotterdam maar mijn moeder heeft die uitgezogd en ik vind hem zeker wel mooi =3

    Maar ik prefereer toch lange/korte jassen met knopen


    =