• Amused schreef op 20 maart 2011 - 21:21:

    Wedstrijd

    Hallo SjuulMusic,

    Je hebt toestemming om te beginnen met je wedstrijd.

    groetjes
    Amused


    Ik had het bericht verkeerd begrepen en dacht dus dat het voor mijn themawedstrijd was! Dit is dus de echte wedstrijd.

    Speluitleg

    Er kunnen 22 mensen meedoen. Elke twee weken komt er een opdracht die je alleen moet maken, soms ook samen, dat ligt aan de opdracht. Het is wel de bedoeling om de opdracht zo goed mogelijk uit te voeren. Bedenk voordat je je inschrijft echt goed of je mee wilt doen, je kan halverwege of tijdens de wedstrijd niet meer uitschrijven.

    De beoordeling

    Per week valt er niemandaf. Dit is omdat het kan zijn dat de ene opdracht je ligt en de andere niet. Zo heb je namelijk ook nog kans om je cijfer op te halen.

    Wees er snel bij, vol=vol. Ik zoek nog één jurylid!
    Bij 10 deelnemers zet ik de eerste opdracht alvast online!


    Waar letten we op?
    1. Je moet in staat kunnen zijn om zowel Engelse als Nederlandse songteksten te kunnen schrijven.
    2. Je mag je songtekst ook zingen en bijvoorbeeld op Youtube zetten. Je moet dan wel (alsnog) de songtekst in een pb naar mij sturenn.
    3. Géén leestekens en/of smileys in de teks. Behalve natuurlijk een uitroepteken of vraagteken.
    4. Je moet als je klaar bent met de opdracht, de link naar mij en naar mijn mede-jurylid Chewgum sturen.
    5. Je mag geen scheldwoorden in je songtekst gebruiken en/of users en mensen belachelijk maken. Als je dat doet, kun je helaas niet meer meedoen. Dit omdat wij vinden dat je respect voor iedereen moet hebben.



    Regels

    1. De songtekst moet ten alle tijden zelf verzonnen zijn. Je mag natuurlijk wel op internet surfen om ideeën op te doen, maar niks is minder goed dan je eigen originaliteit.
    2. We moeten van je kunnen verwachten dat je genoeg tijd vrijmaakt voor de wedstrijd. Ook moet je gewoon elke keer de opdracht inleveren.
    3. Als je vanwege privéomstandigeheden of andere dingen een week uitstel nodig hebt of er is een goede reden dat je je opdracht niet hebt ingeleverd, dan lossen we dat samen op.
    4. Je kan bij mij of Chewgum altijd om tips vragen voor een songtekst, maar we helpen je niet. De songtekst schrijven moet je zelf doen.
    5. Ik en Chewgum vestigen een oordeel en daar kun je niet op in gaan.
    6. Je songtekst moet minimaal één refrein en twee coupletten bevatten. Zo niet, dan geven de dat aan en moet je hem verder afmaken.


    Tips1. Surf rond op internet, lees stories over oorlog op Quizlet, bekijk foto's, google onderwerpen die met de opdracht te maken hebben; alles kan helpen!
    2. Bedenk goed dat je ruim de tijd hebt voor een opdracht. Als het binnen een dag niet lukt of je hebt geen inspiratie, probeer het dan gewoon de volgende dag!
    3. Schrijf steekwoorden op die met het onderwerp te maken hebben. Zet de steekwoorden daarna in een zin die duidelijk maakt wat je bedoelt. Zet de zinnen in een refrein of couplet. Check of alles loopt en dan heb je een goede songtekst~
    4. Bedenk vooraf wat je duidelijk wilt maken met je songtekst. Zorg dat dat goed naar boven komt.
    5. Vragen stellen is niet verboden, dus vraag erop los!

    Heel veel succes gewenst!


    Ik hoop op veel aanmeldingen, vragen zijn altijd welkom. Ook als je geen songteksten kan schrijven, waag die kans!

    De inschrijving is gesloten! Kijk voor je beoordeling van je songtekst bij mijn story!


    Tijdens de wedstrijd hebben een paar deelnemers zich vervangen door iemand anders. Hieronder staan de (momenteel) actief deelnemende deelnemers!

    Deelnemers
    1.Alcatraz
    2.Inartful
    3.Hanoena
    4.Azkaban
    5.ImmaWolf
    6.ImTheWolf
    7.MuseFanatic
    8.Taraluis


    Mijn jurylid:
    East[/b]


    Wegens verschillende omstandigheden zijn er een paar mensen die zich helaas hebben moeten uitschrijven wat eigenlijk niet mogelijk is. De wedstrijd zal niet lang meer gaan duren, het is immers bijna zomervakantie. Probeer gewoon op tijd te beginnen met de opdracht, hem in te leveren zo snel als mogelijk is. Het voordeel daarvan is, is dat je er dan geen omkijken meer naar hebt.

    Succes en maak er wat moois van!




    In de onderstaande story worden alle songteksten vermeld.
    http://www.quizlet.nl/stories/46600/de-songtekstenwedstrijd/15]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 18:24 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Goeie opdracht trouwens


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik ga er zo alvast aan beginnen (H)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    She schreef:
    Goeie opdracht trouwens

    Hartelijk bedankt! Zo laten we zien dat we er toch een beetje mee bezig zijn!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Oke een vraagje hoeveel regels moet het ongeveer zijn?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    xD ik heb hem al klaar... erg snel wel :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    jeejjj (hoera)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sended (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Als het nog kan, wil ik nog wel meedoen.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Leuke opdracht wel,
    maar zou het niet leuker zijn als er geschreven wordt over een goed doel waar we zelf achter staan. Niet dat ik niet geef om kindsoldaten, maar weet er zelf niet echt superveel over... Is maar een idee, als je het niet met me eens bent, dan is dat zo en schrijf ik wel over jouw onderwerp (:


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    Leuke opdracht wel,
    maar zou het niet leuker zijn als er geschreven wordt over een goed doel waar we zelf achter staan. Niet dat ik niet geef om kindsoldaten, maar weet er zelf niet echt superveel over... Is maar een idee, als je het niet met me eens bent, dan is dat zo en schrijf ik wel over jouw onderwerp (:


    Ik vind het een superidee! Maar dat is een goed idee voor een andere opdracht, deze doen we gewoon zo ;), ok?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    SjuulMusic schreef:
    (...)

    Ik vind het een superidee! Maar dat is een goed idee voor een andere opdracht, deze doen we gewoon zo ;), ok?


    No problem, was maar een voorstel (:


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    No problem, was maar een voorstel (:

    haha, dat snap ik!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Is die story waar alle inzendingen komen te staan al geactiveerd?


    MUSIC && FASHION

    Ik vind het best wel een moeilijk onderwerp om een songtekst erover te schrijven. Iemand tips? Graag een pb sturen!

    Edit: Ik heb al een stukje..

    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 13:19 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    #1 [KLIK]


    MUSIC && FASHION