• dat mijn ouders mij opvoeden als een kind van 5. /:

    serieus, ik voel me net een kleuter. Ik word gewoon opgesloten in mijn eigen huis. Ik weet (denk, beter gezegd) dat ik niet de enige ben, maar toch ik erger me er aan. Ik mocht vroeger, toen ik 9 was, vaak naar vriendinnen. Nu niet. Na school moet ik direct naar huis. En tijdens de vakantie mag ik niet naar vriendinnen, omdat dat onnodig is. En als ik wat wil zeggen, worden ze kwaad en laten ze me nooit uitpraten. Maar stiekem ben ik het wel heel beu.

    Vanavond kwam ik vroeg thuis. Of ja, ik stond op de hoek van mijn straat met een jongen. En nu vertrouwt mijn pa me niet. Omdat hij denkt dat ik teveel chat en al.. En hij zegt al meteen: je bent nog maar 14, veel te jong! Snotneus.

    Nou ja zeg, dat was voor mij de druppel. Voor wat ben ik te jong? Ik weet dat ik van hun geen lief mag en dat ik het toch doe, maar damn.. Ik ben geen 5 meer. En mijn ma zegt dat het alleen is voor mijn eigen veiligheid. En toen ik dan vroeg: wanneer mag ik dan wel een lief en naar buiten. Was haar antwoord: wanneer je ouder dan 22 bent.

    Ja hallo? Ik heb echt geen zin om altijd "nee" te zeggen, als iemand vraagt of ik bij hun langs mag komen. Mijn vriendinnen denken zelfs dat ik ze ontloop. /:


    You'll never dream alone. <3

    Leg het uit aan je vriendinnen en vermoord je ouders :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ouders zijn verschrikkelijk, ga met ze praten, laat je vriendinnen het doen of schrijf een brief waarin je verteld wat jij er van vind.


    We can only learn to love by loving.

    O das wel zwaar kut! Waarom mag je geen lief?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    omfg dat is echt erg ;o man je ouders overdrijven echt wel hoor. ik ben 13 en mag in de winter als het donker is zelf soms buiten? niet laat maar ik mag het wel..


    Cowards die many times before their deaths.

    OverMyHead schreef:
    Leg het uit aan je vriendinnen en vermoord je ouders :X


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik kan mezelf hier vollédig in plaatsen.
    Protest aan ouders


    Just a simple "I love you" (:

    MARRYMEBO schreef:
    ouders zijn verschrikkelijk, ga met ze praten, laat je vriendinnen het doen of schrijf een brief waarin je verteld wat jij er van vind.


    mijn vriendinnen hebben nog nooit mijn ouders gezien, of omgekeerd. Dus.., ik denk niet dat zij dat willen doen. En een brief schrijven.. Kan ik proberen, maar dat durf ik nooit te tonen. Ik ben, zeg maar, bang van mijn ouders. Zij vertrouwen mij niet. Waarom weet ik niet.


    You'll never dream alone. <3

    Da's kut ;o
    Maar ik weet niet echt wat je ertegen kunt doen. Ik zou het wel eens zeggen tegen je vriendinnen, en misschien ook eens tegen je ouders.
    Dat laatste zal lastig zijn, maar het is wel nodig, wil je dingen mogen.
    En zoals hierboven gezegd: wanneer je het niet durft zeggen, schrijf het in een brief en geef die aan je ouders!
    Veel succes en ik hoop echt dat het allemaal goed komt!


    Never run out of reasons to smile...

    Kut.
    Praat met ze? Zo kan je ook geen sociaal leven opbouwen.


    None but ourselves can free our minds.

    Minority schreef:
    (...)

    mijn vriendinnen hebben nog nooit mijn ouders gezien, of omgekeerd. Dus.., ik denk niet dat zij dat willen doen. En een brief schrijven.. Kan ik proberen, maar dat durf ik nooit te tonen. Ik ben, zeg maar, bang van mijn ouders. Zij vertrouwen mij niet. Waarom weet ik niet.
    dan zorg je dát ze hem vinden :3


    We can only learn to love by loving.

    Van mijn mams mag ik seks als ik 24 ben =='
    En het rare is; ze meent het ook nog.
    Ik zou echt niet weten wat te doen, als je niet kan praten dan zo snel mogelijk het huis uit gaan?


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry, ik weet het niet.
    Het is wel kut ;x


    - hoi ;D

    Als je 18 bent, kan niemand je nog iets zeggen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    OverMyHead schreef:
    Leg het uit aan je vriendinnen en vermoord je ouders :X


    we've only said goodbye with words

    waarom de fuck zien ouders niet in dat kinderen júíst met dingen beginnen die je ze verbied? (Okee afgezien van drugs en alcohol, want dat moet je een kind gewoon verbieden.) ik heb af en toe echt gewoon zin om die ouders zo hardde les te wijzen. en pas stoppen als ze het eindelijk begrijpen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT