• Vorig jaar had ik een vriendin. Ze was een normaal meisje. Ging met plezier naar school, lachtte altijd had geen problemen op school alleen ze haalde slechte punten. Nu is ze dus naar een andere school gegaan (dat moest ze, want ze wilde naar kader maar dit jaar was er geen 3e jaar kader bij ons op school) nu is ze zich heel hoerig gaan kleden. Is gaan roken, rookt ook ooit joints, heeft problemen op school (zoals straf en zo) en school kan haar niks meer schelen. Ik vind dit echt gewoon raar.

    Om dit topic nuttig te houden:
    Wie herkent dit ook?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 17:47 ]


    <3

    Ik, zit ook zo'n meisje bij ons op school.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik snap wat je bedoelt. Soms is het jammer, soms is het goed, maar mensen veranderen naar mate hun leven vordert. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ja idd (:
    k ben zelf ook erg verandert maar ik ga niet zo ver dat ik hoerige kleding ga dragen en ga roken enzo Ö


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ken het. Maar niet dat hij/zij een half hoertje is geworden, maar wel op een andere manier.. Eeuwig zonde.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Inderdaad. De school waar je zit en de vrienden waar je mee omgaat kunnen je heel hard gaan beïnvloeden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Puberteit, leert vanzelf wel bij :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja oke dat is jammer,
    maar ik was vroeger ook best wel lief op school -vergeleken met nu-
    En ik had vroeger ook nooit straf ;L


    Me so good.

    Herkenbaar, en zeer jammer D:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    ik snap wat je bedoeld ik ken er ook zo´n paar die veranderd zijn.
    Je vriendschap veranderd erdoor teminste bij mij dan.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    idd, erg jammer hoe mensen de slechte kant opgaan..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ja ik ken het ook


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Onze school zit er vol van:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    musiclove8 schreef:
    ik snap wat je bedoeld ik ken er ook zo´n paar die veranderd zijn.
    Je vriendschap veranderd erdoor teminste bij mij dan.


    Bij mij ook, ik praat nooit meer met haar. Pas kwam ik haar tegen, dan zeggen we wel hoi maar niet echt praten.


    <3

    Believe me, ze is nog steeds hetzelfde.


    #WWED - What Would Emma Do?