• Vorig jaar had ik een vriendin. Ze was een normaal meisje. Ging met plezier naar school, lachtte altijd had geen problemen op school alleen ze haalde slechte punten. Nu is ze dus naar een andere school gegaan (dat moest ze, want ze wilde naar kader maar dit jaar was er geen 3e jaar kader bij ons op school) nu is ze zich heel hoerig gaan kleden. Is gaan roken, rookt ook ooit joints, heeft problemen op school (zoals straf en zo) en school kan haar niks meer schelen. Ik vind dit echt gewoon raar.

    Om dit topic nuttig te houden:
    Wie herkent dit ook?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 17:47 ]


    <3

    Iedereen veranderd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik, mijn bff is ook ineens aan het cool doen enz


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Zo erg he! Ik ken ook van dat soort mensen :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ken dat ook. Bij mij waren het vooral meisjes die eerst leken alsof ze mijn beste vriendin waren, waarna ze me helemaal onderuithaalden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I do! I do! Mijn ex-beste vriendin was ook zo, alleen haalde zij wel goede punten en bleef gewoon opdezelfde school, alleen ze doet gewoon verkeerde dingen en is een vieze arrogante slet geworden die iedereen verlaat als zij er beter van wordt.


    live the life you love

    Er zijn teveel mensen die niet eerlijk blijven met zichzelf en gewoon mee gaan met de stroming. Zonde.


    Everything is worse without music.