• Eerste zoen. Iets wat iedereen vroeg of laat zal overkomen!
    De één heeft het heel romantisch de ander iets minder...

    Ik had mezelf voorgenomen om een heel romantische eerste zoen te krjgen, maar helaas; niet gelukt. Mijn eerste zoen was in een discotheek voor 16+ waar ik stiekem naar binnen was gesneakt [ ik was 13, ahum ]. Ik heb toen gezoend met een jongen waar ik al heel lang verliefd op was en die mij toen sinds 3 maanden ook helemaal leuk vond.
    We hadden gezoend in de deuropening waar [ hier kwam ik achteraf pas achter] zijn VADER naast stond. Tsjah, beetje jammer.
    Ik weet nog steeds niet wat die vader daar deed! Maarach.
    Mijn eerste zoen was in ieder geval wel met iemand die ik echt heel leuk vond, en dat is het belangrijkste toch?

    Hoe ging jouuuuuw eerste zoen?(flower)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:50 ]

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik weet heus wel wat je bedoelt hoor. D:

    bitch

    snel aangebrand ofso ? misschien was het gewoon een grapje ?


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    (...)
    Couldn't care less what you think about me _O_

    @Mod hierboven; ik ben altijd gezellig.

    Stamp your hind legs, get behind me, animale. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    (...)
    Couldn't care less what you think about me _O_

    @Mod hierboven; ik ben altijd gezellig.

    Je weet heus wel wat ik bedoel. Kappen met het uitlokken van reacties, en Gaby, probeer het te negeren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heel bagger dat kan ik je wel vertellen :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijne was met afgelopen carnaval, met een jongen die ik al langer leuk vond. De hele situatie zat ons wel nogal tegen, hij is namelijk de broer van een vriendin van mij en hij is 5 jaar ouder. Achjaa, het was wel kinda great :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Clueless schreef:
    (...)
    Je weet heus wel wat ik bedoel. Kappen met het uitlokken van reacties, en Gaby, probeer het te negeren.

    Ik krijg de schuld? Serieus, haha okee dan :')
    -ja ik hou me vanaf nu stil.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik krijg de schuld? Serieus, haha okee dan :')
    -ja ik hou me vanaf nu stil.

    Nee, ik geef je niet de schuld. Ik sprak jullie beide aan. ;)
    Zo, opgelost!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    15, zo sikker als ik weet-niet-wat met een jongen die ik daarvoor nog nooit had gezien. -a-


    It's time to be happy again.

    Mijn eerste eigenlijk heel droog op zijn kamer. Hij had me opgehaald van de bushalte en na wat rond gefietst te hebben kreeg ik het koud, dus gingen we naar zijn huis.
    Hij liet ff alles zien enso, toen gingen we naar zijn kamer. Even wat gekletst, toen zoende hij me en toen met zijn moeder en zusje gepraat die net thuiskwamen van weetikveelwat..xd
    En daarna nog een x toen hij me terug afzette bij de bushalte..xd


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijnes was op achter mijn oude school, toen vond ik een jongen heel leuk, enzo en hij mij gingen we samen achter de school staan en toen kreeg ik mijn first kiss. xD Ghehe.. Was wel lekker, mr nu is het wel lang uit maar we zijn nu de beste vrienden xD


    What is youre favo scary movie?

    ehm kan ik me eigenlijk niet meer herinneren lol!


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Met een vriendje van mij toen, hij was 5 jaar ouder en ik was twaalf. Ik was er altijd eerder bij x'D. Maar goed, ik vond hem toen erg leuk, ook al bleek hij later een klootzak te zijn. Mijn exen zijn eigenlijk allebei hele erge klootzakken. Naja.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik weet nog dat we naar de bioscoop waren geweest en ik durfde niets te doen en toen heeft hij het maar echt heel onverwacht maar ook een beetje verwacht gedaan :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zal het kort houden anders word iedereen hier op Q weer pissig op me.

    Ik heb met een meisje gezoend omdat ik een soort weddenschap had met een jongen. Hij zou met een jongen zoenen als ik met een meisje zou zoenen. Maar het was wel leuk, ondanks dat iedereen daar stond te kijken.. :$
    Ik was net 2 dagen 17. Best laat. Maar dat maakt niet uit. Ook niet dat zij toen nog 14 was (ze lijkt minstens 16).

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 18:58 ]

    My First Kiss
    Ik was 7 Jaar-Best Wat Vroeg-
    het kon beter maar het was wel ook niet slecht
    en ik heb hem vandaag denk ik gezien als ik in de auto zag hij mij niet Amai wat is hij groot geworden


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf