• Eerste zoen. Iets wat iedereen vroeg of laat zal overkomen!
    De één heeft het heel romantisch de ander iets minder...

    Ik had mezelf voorgenomen om een heel romantische eerste zoen te krjgen, maar helaas; niet gelukt. Mijn eerste zoen was in een discotheek voor 16+ waar ik stiekem naar binnen was gesneakt [ ik was 13, ahum ]. Ik heb toen gezoend met een jongen waar ik al heel lang verliefd op was en die mij toen sinds 3 maanden ook helemaal leuk vond.
    We hadden gezoend in de deuropening waar [ hier kwam ik achteraf pas achter] zijn VADER naast stond. Tsjah, beetje jammer.
    Ik weet nog steeds niet wat die vader daar deed! Maarach.
    Mijn eerste zoen was in ieder geval wel met iemand die ik echt heel leuk vond, en dat is het belangrijkste toch?

    Hoe ging jouuuuuw eerste zoen?(flower)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:50 ]

    edit: Ranzig. Serieus die dude had gewoon een dikke tong ofseuw. Bah. Gelukkig hoor ik niks meer van hem.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 15:17 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Trunkbuckle schreef:

    hij was echt lekker met een jongen waar ik heel erg viel van hield.

    jmmr dat hij vreemdging toen hij op vakantie was....


    Wat een rotterd! Je verdient beter dan dat hoor ;)



    ja ik weet het...

    op school terwijl iedereen op mij zat te kijken :$

    ianthomas4ev schreef:
    op school terwijl iedereen op mij zat te kijken :$


    schaamde je niet dood?

    Op mijn bed, hij lag op mij -schaamschaam- en toen.. zoende hij me. XD En ik wist echt niet wat ik terug moest doen -fail- Ja ahum. Het ging niet zo goed :x. Maargoed, die kerel bleek dus daarna een enorme loserr te zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die moet ik nog krijgen :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn eerste kus was op mijn slaapkamer =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Aan die van mij gaat een mega verhaal vooraf, maar ik zal het kort maken. Ik was op vakantie, en toen heel toevallig vond ik hem al knap op het eerste gezicht. Nou die zelfde avond was een spooktocht en stiekem gingen hun maar bij ons in het groepje, nou de hele weg had hij mijn hand vast want ik scheet hem negen kleuren haha. En toen gingen we nog heel gezellig sterretjes kijken en toen was hij van plan me een nacht kusje te geven maar dat werd een ''zoen.''


    Everything is worse without music.

    Moet nog komen!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik zoende met iemand waar ik spijt van heb, aangezien hij me leuk vindt en ik hem niet. Maar ik wilde graag een eerste zoen hebben hahaha.


    live the life you love

    Ehm, volgens mij was ik 13/14 en we waren met een groep mensen gaan kamperen ergens hier in de buurt op een camping in de duinen. En wij 's nachts stiekem elkaar zoenen onder de slaapzakken. Haha, nu ik erover nadenk voel ik me zo jong (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn eerste zoen.....
    In het begin was het onhandig met neus en tandbotsingen. Maar het ging later wel beter. Ik gaf om hem en nog steeds.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Crowd schreef:
    Ik vraag me af wanneer ie komt.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Op kamp, met een jongen waar ik eigenlijk niet verliefd op was. Tsjechisch bier, ben ik bang.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn eerste zoen was in de rij in het eerste leerjaar, maar ik weet er niet veel meer van. Het zal wel niet veel soeps geweest zijn. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'