• Eerste zoen. Iets wat iedereen vroeg of laat zal overkomen!
    De één heeft het heel romantisch de ander iets minder...

    Ik had mezelf voorgenomen om een heel romantische eerste zoen te krjgen, maar helaas; niet gelukt. Mijn eerste zoen was in een discotheek voor 16+ waar ik stiekem naar binnen was gesneakt [ ik was 13, ahum ]. Ik heb toen gezoend met een jongen waar ik al heel lang verliefd op was en die mij toen sinds 3 maanden ook helemaal leuk vond.
    We hadden gezoend in de deuropening waar [ hier kwam ik achteraf pas achter] zijn VADER naast stond. Tsjah, beetje jammer.
    Ik weet nog steeds niet wat die vader daar deed! Maarach.
    Mijn eerste zoen was in ieder geval wel met iemand die ik echt heel leuk vond, en dat is het belangrijkste toch?

    Hoe ging jouuuuuw eerste zoen?(flower)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:50 ]

    Mijn eerste zoen was op school, midden in de aula waar iedereen zat :l


    They fell in love, didn't they?

    Mijn eerste zoen
    gosh dat was met carnaval, de hele avond al lekker aan het zeuren met een vriend van me. Nou toen vonden mijn vrienden het leuk om maar weg te gaan aan het eind van de avond
    en toen ja gebeurde het gewoon hihi
    heb er geen spijt van of zo hoor

    Groetjes <3

    Op mijn kamer. Ik lag in zijn schoot, of iets dergelijks en toen zoende hij me eerst op de wang en daarna op de mond. Was erg intiem en romantisch, maar het was niet de beste zoen die ik heb gehad :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nicholas schreef:
    Ik zoende met iemand waar ik spijt van heb, aangezien hij me leuk vindt en ik hem niet. Maar ik wilde graag een eerste zoen hebben hahaha.


    Zoiets had ik ook:O Die van mij woonde aan de andere kant van Nederland, en ik wist dat hij me leuk vond. Nou vond ik eerst dat mijn eerste zoen speciaal moest zijn.. Later bedacht ik me dat ik niet wilde falen als ik zou zoenen met een echt leuke jongen.. Dus ik wilde oefenen xD
    Heeft niet geholpen want hij kon zelf niet zoenen.. Het was echt een wasmachine zoen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    BIQKabcisa\azihdAIHIQWDSwao|Jn baisudhaiuesdxz\ bqaedsixjcni skjhsaiuchbz auiesd
    kutje

    Ik zeg dat soort dingen toch ook niet tegen jou.

    Wow, is dat gescheld in een of andere islamitische taal of gewoon gesla op een toetsenbord? :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik had met een jongen & een vriendin van mij, had ook met een jongen & die twee jongens hadden een weddenshcap gedaan dat ze allebei met hun meisjes zouden zoenen. het was ergens op een afgelegen plekje in het bos, het was wel leuk eigenlijk. (:
    maar, het was zo veel te vroeg, ik was 9. (ben nu 11).


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    BIQKabcisa\azihdAIHIQWDSwao|Jn baisudhaiuesdxz\ bqaedsixjcni skjhsaiuchbz auiesd
    kutje

    Ik zeg dat soort dingen toch ook niet tegen jou.

    Klopt, maar wat heeft dat ermee te maken? :'D


    -

    mijn eerste zoen was in het biologie lokaal in de eerste klas, meteen 1 van de weken.
    vraag me niet waarom in het biologie lokaal, ik wil er niet graag aan herrinnerd worden. ;x
    en ja ik vond hem héél leuk.


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    (...)
    Klopt, maar wat heeft dat ermee te maken? :'D

    DAT JIJ GEWOON FOKKING GEMEEN TEGEN MIJ BENT.

    bitch D:


    *insert philosophical cringe expression here*

    HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Wow, is dat gescheld in een of andere islamitische taal of gewoon gesla op een toetsenbord? :P

    Dit is het ''Zg3lht'' is een taal die al jaren is uitgestorven en alleen nog door mij wordt gesproken.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Upgrade schreef:
    (...)

    Zoiets had ik ook:O Die van mij woonde aan de andere kant van Nederland, en ik wist dat hij me leuk vond. Nou vond ik eerst dat mijn eerste zoen speciaal moest zijn.. Later bedacht ik me dat ik niet wilde falen als ik zou zoenen met een echt leuke jongen.. Dus ik wilde oefenen xD
    Heeft niet geholpen want hij kon zelf niet zoenen.. Het was echt een wasmachine zoen


    hahahaha xd.


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    DAT JIJ GEWOON FOKKING GEMEEN TEGEN MIJ BENT.

    bitch D:

    Hoezo ben ik gemeen, ik zei alleen maar dat het ook wat anders kon betekenen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hoezo ben ik gemeen, ik zei alleen maar dat het ook wat anders kon betekenen :'D

    Ik weet heus wel wat je bedoelt hoor. D:

    bitch


    *insert philosophical cringe expression here*

    Houd het gezellig.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ROSEISHOT schreef:
    (...)
    Ik weet heus wel wat je bedoelt hoor. D:

    bitch

    Couldn't care less what you think about me _O_

    @Mod hierboven; ik ben altijd gezellig.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 19:56 ]


    -