• Eerste zoen. Iets wat iedereen vroeg of laat zal overkomen!
    De één heeft het heel romantisch de ander iets minder...

    Ik had mezelf voorgenomen om een heel romantische eerste zoen te krjgen, maar helaas; niet gelukt. Mijn eerste zoen was in een discotheek voor 16+ waar ik stiekem naar binnen was gesneakt [ ik was 13, ahum ]. Ik heb toen gezoend met een jongen waar ik al heel lang verliefd op was en die mij toen sinds 3 maanden ook helemaal leuk vond.
    We hadden gezoend in de deuropening waar [ hier kwam ik achteraf pas achter] zijn VADER naast stond. Tsjah, beetje jammer.
    Ik weet nog steeds niet wat die vader daar deed! Maarach.
    Mijn eerste zoen was in ieder geval wel met iemand die ik echt heel leuk vond, en dat is het belangrijkste toch?

    Hoe ging jouuuuuw eerste zoen?(flower)

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:50 ]

    Mijn eerste zoen was bij mijn inmiddels ex-vriend in bed. ;p Niet doordenken, we lagen gewoon in bed.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Crowd schreef:
    Ik vraag me af wanneer ie komt.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Achter de lockers, met iemand waar ik achteraf spijt van heb.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Haha oke mijne was best erg. Het was op vakantie en ik had echt een halve fles vodka op en nog meer haha. Die gast zelf ook. Hij was engels haha én hij had eerder die avond met mijn vriendin die met ons op vakantie was gezoend. :') Hahaha ik lach mezelf hier nu heel hard uit :y
    Oja en zijn ouders zaten daar ook ergens vlakbij :')

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 19:08 ]


    Dreams only last for a night ☮.

    die van mij komt nog


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nog niet gehad en daar ben ik zo damn trots op. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Van mij was het met een jongen waar ik niet eens verliefd op was. Ik was moe en hij flirtte al de hele avond met me. Toen we op café zaten zijn we samen naar buiten gegaan en toen hebben we daar gekust. Mijn vriendinnen waren helemaal opgetogen omdat ik eindelijk gekust had :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ging Goed ;D En mensen die op hun trein stonden te wachten mochten meegenieten.

    Ik weet nogsteeds niet hoe de mijne zal zijn...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bij diegene op schoot op een schommel :'D
    Ik herinner me de eerste zoen van mijn ex nog heel goed - die heb ik hem gegeven. Hij durfde steeds niet, opeens boog hij naar me toe.. beet me in mijn neus (serieus .___.) en zoende me toen. Dat is echt schokkend :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ROSEISHOT schreef:
    Nog niet gehad en daar ben ik zo damn trots op. :Y)
    waarom?


    it's so empty living behind these castle walls

    Achter de schutting met mijn vriendje, nu ex. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    mijn eerste was echt bagger want die gast was echt vreselijk, maar de tweede persoon waarmee ik heb gezoend, zoende echt heerlijk en geweldig =D hehe was een soort vakantie liefde, dus zal niet snel weer gebeuren neem ik aan... ene kant jammer, maar aan andere kant wel beter, want het was gewoon zo fout en stout hehe


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    De mijne is zó cliche, maar wel romantisch :3
    We zaten in het park, op het gras aan het water. Ik had het koud, dus ging ik in zijn armen zitten en toen gingen we knuffelen en toen, tja :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mississippi schreef:
    (...)waarom?

    Omdat dat zegt dat ik niet zomaar de eerste de beste pak. ;3


    *insert philosophical cringe expression here*