• Ik heb best wat puistjes op mn rug, vooral op me schouders ;x. Ik ga nu echt zwemmen ? Wie heeft het ook en wat doe je ? Kan ik er niet wat aan doen ?;x

    voor de duidelijkheid ik ga dan de hele zomer niet zwemmen maar wat moet ik tegen me vrienden zegge?;x

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 16:43 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Assassin schreef:
    (...)

    Minimaal een week denk ik toch.
    Ik zou niet weten waarom het niet goed zou zijn. Je kan kleine bijwerkingen hebben, in het begin lichte stemmingswisselingen, maar dat gaat ook na 2 weken weer over.
    Okee, dankje voor hulp x'd Ik denk dat ik dat dan maar ga nemen en ze gaan allemaal weg ? ook in je gezicht.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb dat ook en ik zwem gewoon (cat) Niks aantrekken van andere mensen (: En desnoods kun je altijd bij de huisarts langsgaan, zoals Assassin zegt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    gaan puistjes niet juist weg door de zon?


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Poseidon schreef:
    Goed schoonhouden en verder weet ik ook niet wat je er verder aan kan doen..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Okee, dankje voor hulp x'd Ik denk dat ik dat dan maar ga nemen en ze gaan allemaal weg ? ook in je gezicht.


    Ja, overal.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, overal.
    Dan hoef ik ook gen pony meer te nemen ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb daar ook last van, maar schaam me er niet voor. Het hoort nu eenmaal bij de puberteit. Gewoon lekker gaan zwemmen joh! No matter what they say ;) Het is vies, maar je kunt er niets aan doen. Puistjes zijn niet besmettelijk hoor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het ook, heel erg. Maar ik schaam me er niet voor. Er zijn echt heel veel meiden en ook jongens die dat hebben.
    En als je er nog iets tegen wilt doen, probeer Molkosan. Dat is eigenlijk om te drinken, maar als je het met een watje over je rug smeer helpt het echt. Het kalmeer je huid. De puisten verdwijnen niet helemaal thanx to the puberteit, maar er komen geen dikke rode pijnlijke en vieze gele meer.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Poseidon schreef:
    Goed schoonhouden en verder weet ik ook niet wat je er verder aan kan doen..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je moet er talkpoeder op doen (zo voor de babybilletjes enzo ;p ) Dat droogt uit, helpt echt heel goed


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    StJimmy schreef:
    Ik heb dat ook wel een beetje.Gewoon zwemmen,zo erg is het echt niet.
    Zonlicht is juist heel goed tegen puistjes,en verder schoon houden ook,dus gloor is ook goed.
    Nou zwemmen zou dus eigenlijk heel goed tegen puistjes moeten zijn.


    Dat klopt niet. Zonlicht droogt je puisten uit, dat klopt. EN dan ben je er voor even vanaf. Maar dan gaat je huid veel talg aanmaken doordat het zo droog is en raken je porien helemaal verstopt.
    Zonlicht dus zo veel mogenlijk mijden. Het helpt voor even maar daarna wordt het dus juist erger.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Had ik eerst ook, toen ging ik aan de pil en gingen ze weg (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Had ik eerst ook, toen ging ik aan de pil en gingen ze weg (:
    Welke pil ? en hoelang duurde het voordat het ging werken of resultaat zag ?

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Welke pil ? en hoelang duurde het voordat het ging werken of resultaat zag ?

    x

    De pil om niet zwanger te raken (:
    Van mij helpt dat ook, behalve als ik ongesteld wordt. Dan wordt het weer eventjes erg

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 17:42 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    De pil om niet zwanger te raken (:
    En hoe heete die ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co