• Jep, Justin Bieber is vanavond weer terug in CSI. Ook niet fans kunnen kijken, want ja hij wordt doodgeschoten in deze aflevering.


    <3

    omg hahaha alle haters gelijk kijken om te zien hoe justin word doodgeschoten lol

    Geniaal :'D

    Niet lullig bedoeld ofzo:Y)

    HAHA ik wil zien hoe hij word doodgeschoten.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    ohhh, ik heb gezien hoe hij doodgeschoten werd.

    niet echt een acteertalentje, want het faalt best wel erg.
    het ene moment heeft hij geen pistool in zijn handen, en het moment daarna laat hij hem vallen --


    They fell in love, didn't they?

    hoelaat isie op tv?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Lucretia schreef:
    hoelaat isie op tv?


    Half 9.


    <3

    Dreft schreef:
    omg hahaha alle haters gelijk kijken om te zien hoe justin word doodgeschoten lol


    Een jongen uit mijn klas vanmorgen schreeuwde door de klas dat hij vanavond in CSI kwam en doodgeschoten werd. Dus alle jongens gaan nu kijken hoe hij doodgeschoten wordt.


    <3

    Coeol, ik ga kijken hoe Bieber wordt doodgeschoten. :'D - niet gemeen bedoeld. x'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    YEEEEES. xd Ik heb die aflevering al zo'n 5x gezien in het engels.. maar van biebah kan ik nooit genoeg krijgen. <3


    It's time to be happy again.

    Ik moest echt zo hard lachen toen hij zo neerviel, zó overdreven, &daarna op de grond is hij zo schattig (:

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 15:44 ]


    Save me from myself.

    Noooo :(


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    SSSoep schreef:
    Coeol, ik ga kijken hoe Bieber wordt doodgeschoten. :'D - niet gemeen bedoeld. x'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Huge schreef:
    ohhh, ik heb gezien hoe hij doodgeschoten werd.

    niet echt een acteertalentje, want het faalt best wel erg.
    het ene moment heeft hij geen pistool in zijn handen, en het moment daarna laat hij hem vallen --


    Kan hij niets aan doen dat ligt aan de mensen die het programma in elkaar plakken


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Is er op youtube een link naar dat ik het daar kan kijken? Zojah zou iemand een link willen geven?:Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ILoveLilian schreef:
    omg hahaha alle haters gelijk kijken om te zien hoe justin word doodgeschoten lol


    Save me from myself.