• Ik weet niet of het goed staat,,

    Hi, (:

    Ik heb met windows movie maker, een trailer gemaakt voor mijn story. Nu is het probleem, ik kan hem niet uploaden bij Tinypic. Bij imageshack kan ik hem nergens vinden in mijn map - of hoe dat noemt -. Weet iemand hoe ik dat moet doen, die er ervaring mee heeft?

    EDIT: Als ik hem upload op mijn youtube account, mislukt die. (Dat staat erbij als ik hem wil bekijken.)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 21:32 ]

    Zet hem opp Youtube...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Windows. *schudt haar hoofd.*
    On-topic, nee ik kan je niet helpen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Euhm, probeer hem eens in een andere extensie te zetten. Misschien dat hij dan via tinypic werkt. met youtubedownloader is het makkelijk om extensies aan te passen


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    Euhm, probeer hem eens in een andere extensie te zetten. Misschien dat hij dan via tinypic werkt. met youtubedownloader is het makkelijk om extensies aan te passen


    ??? Sorry, ik snap het niet.

    Niemand?

    je moet in window's movie maker hem uploaden;)
    aan de rechterkant van je beeldscherm boven staat een kopje met youtube, daar op klikken en dan uploaden;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    je moet in window's movie maker hem uploaden;)
    aan de rechterkant van je beeldscherm boven staat een kopje met youtube, daar op klikken en dan uploaden;)


    Dat deed ik idd ook maar de muziek is weg ;O had geen rechten of zo D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Smeagol schreef:
    je moet in window's movie maker hem uploaden;)
    aan de rechterkant van je beeldscherm boven staat een kopje met youtube, daar op klikken en dan uploaden;)


    Ik ben je dankbaar, (:

    Coeliejoelie schreef:
    (...)

    Ik ben je dankbaar, (:


    graag gedaan(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Decay schreef:
    (...)

    Dat deed ik idd ook maar de muziek is weg ;O had geen rechten of zo D:


    Dat is raar D:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    je moet het als anders bestand opslaan in Windowsmoviemaker. Want dant is van iets WMV bestan en dan meot je het opslaan als avi of zo. dan doet hij het wel. xD


    Love sheds light one the darkest of times

    In movie maker?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als je geen rechten hebt, valt er niks aan te doen. Zet er dan een ander liedje op of zet het liedje dat je gebruikt iets hoger of iets lager.


    Olive