Een soort eigen versie van Wie is de mol. Dat een iemand opdrachten verzint voor de 10 kandidaten, en dat de mol die opdrachten dan stiekem moet saboteren. En dan verzint de spelleider iedere 'aflevering' 20 vragen over de opdrachten en de mol, en diegene die het meeste fout heeft is af. En dan heb je een eigen molboekje waarin je schrijft wie je verdenkt en waarom, en je daar allemaal informatie van alle kandidaten moet opschrijven. En dan een keer in de twee weken een meeting waarin je dan de opdrachten moet doen.
En dan moet iedereen in het begin van het spel tien euro inleveren (het is maar een voorbeeld, je kan ook iets anders doen dan geld)
En dat de winnaar dan 100 euro wint.
Nu is mijn vraag aan jullie; wie vindt dit een goed idee? Ik ben erg goed in het organiseren van dit soort dingen, dus ik zou de spelleider kunnen zijn die de opdrachten verzint. Maar, ik moet er wel zeker van zijn dat er hier mensen zitten die hun uiterste best willen gaan als ze gekozen worden als kandidaat(krul)
[ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 16:41 ]
We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.