• Ik lieg tegen iedereen. Ik ben niet gelukkig, ik ben niet blij met mezelf. Het gaat helemaal niet beter.
    Ik speel gewoon mee met wat iedereen denkt. Tot vanavond. Vanavond stopt het allemaal.


    Ik ben gemeen xoxo

    Believers schreef:
    Niet doen. Denk aan de mensen die je zal achterlaten. Letterlijk en figuurlijk.


    Juist wel doen. Die mensen zien nu niet je echte ik. En ik denk dat ze het waarderen. Echte vrienden blijven bij je, omdat ze van je houden zoals je bent.


    Food.

    Arrow schreef:
    (...)

    En dan ben je nog online op Quizlet? Waarvan heb je dan een 'overdosis' genomen?

    Stuk of 20 paratemol, 20 ibroprufen, 20 onbekende zut tegen koort, 10 pillen bij diarree, 5 pillen tegen menstruatiepijn. Tenminste, dat is mijn schatting : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Bier schreef:
    (...)
    Stuk of 20 paratemol, 20 ibroprufen, 20 onbekende zut tegen koort, 10 pillen bij diarree, 5 pillen tegen menstruatiepijn. Tenminste, dat is mijn schatting : )


    Ik hoop dat je iets hebt gegeten, dan is het minder pijnlijk. (:


    Your make-up is terrible

    Bier schreef:
    (...)
    Stuk of 20 paratemol, 20 ibroprufen, 20 onbekende zut tegen koort, 10 pillen bij diarree, 5 pillen tegen menstruatiepijn. Tenminste, dat is mijn schatting : )

    ;

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 18:05 ]

    Ik ga mijn tijd niet meer aan jou verdoen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 15:54 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik hoop dat je iets hebt gegeten, dan is het minder pijnlijk. (:

    Weggespoeld met wat elpicu, passie en malibu. Stond op internet dat het dan beter werkt. : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Nou, tot morgen dan maar he. Denk je nou serieus dat wij het geloven? Echt hoor, Quizlet is niet de goede plaatst om aandacht te krijgen. Wil je medelijden of zo?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Nou, tot morgen dan maar he. Denk je nou serieus dat wij het geloven? Echt hoor, Quizlet is niet de goede plaatst om aandacht te krijgen. Wil je medelijden of zo?

    Nee. Ik wil gewoon even melden dat ik er snel niet meer ben en dat jullie je geen zorgen hoeven te maken.


    Ik ben gemeen xoxo

    Bier schreef:
    (...)
    Nee. Ik wil gewoon even melden dat ik er snel niet meer ben en dat jullie je geen zorgen hoeven te maken.


    Heb je het al ingenomen dan?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Hoe de fuck krijg je in 3 minuten 75 pillen weg.

    Bier schreef:
    (...)
    Nee. Ik wil gewoon even melden dat ik er snel niet meer ben en dat jullie je geen zorgen hoeven te maken.


    En je denkt dat we dat geloven? x'D Seriously zoek een leven.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Masochism schreef:
    (...)

    Heb je het al ingenomen dan?

    Ja.


    Ik ben gemeen xoxo

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.