• Ik lieg tegen iedereen. Ik ben niet gelukkig, ik ben niet blij met mezelf. Het gaat helemaal niet beter.
    Ik speel gewoon mee met wat iedereen denkt. Tot vanavond. Vanavond stopt het allemaal.


    Ik ben gemeen xoxo

    wtf


    Me so good.

    Typex schreef:
    wat ga je doewn dan??:|

    Ze gaat helemaal niks doen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Bier schreef:
    Overdosis.


    't is moeilijker jezelf met een overdosis te vermoorden dan je denkt.
    & schrijf je wel even een briefje van tevoren?

    omg neee niet doen.
    Ik ben nu egt bang!!
    terwijl ik je niet ken woow.
    Pleas niet doen.(huil)


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Haha doe het dan. Dit is zeker niet je eerste topic dat je het gaat doen. Je liegt echt, je wilt gewoon aandacht.


    Your make-up is terrible

    Denk je dat zelfmoord (want zo komt dit berichtje op mij over) de enige uitweg is?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Assassin schreef:
    Haha doe het dan. Dit is zeker niet je eerste topic dat je het gaat doen. Je liegt echt, je wilt gewoon aandacht.


    sorry hoor, maar ik vind dat je dingen als zelfmoord heel serieus moet nemen..


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    sommige mensen komen echt aandacht tekort, maar iedereen heeft in de puberteit een tijd waar ze ongelukkig voelen. Een gevoel dat ze losers zijn.
    Maar die tijd is er om te ontdekken wie je echt bent, maar ooit verandert die rot tijd in een tijd waar je in weet wie je bent, wie je echt vrienden zijn. En die tijd is het mooiste wat er is.
    JE MOET GEWOON NIET WEG RENNEN VAN HET PROBLEEM, DAT IS HET LAFSTE WAT JE KAN DOEN

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 15:38 ]


    ~

    Sadism schreef:
    Oke, als je er een eind aan wil maken -wat ik denk, nu- waarom maak je er een topic over, wil je gestopt worden?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Assassin schreef:
    Haha doe het dan. Dit is zeker niet je eerste topic dat je het gaat doen. Je liegt echt, je wilt gewoon aandacht.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Als jullie konden lezen zouden jullie weten dat ik het al gedaan heb. Heel fijn die reacties met: Dat doe je toch niet. Want ik heb het al gedaan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Bier schreef:
    Als jullie konden lezen zouden jullie weten dat ik het al gedaan heb. Heel fijn die reacties met: Dat doe je toch niet. Want ik heb het al gedaan.


    En dan ben je nog online op Quizlet? Waarvan heb je dan een 'overdosis' genomen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, en nu dan?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Just don't
    Als het zover is heb je spijt. Ik kan het weten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    En dan kan je niet meer terug.


    #WWED - What Would Emma Do?