• Ik lieg tegen iedereen. Ik ben niet gelukkig, ik ben niet blij met mezelf. Het gaat helemaal niet beter.
    Ik speel gewoon mee met wat iedereen denkt. Tot vanavond. Vanavond stopt het allemaal.


    Ik ben gemeen xoxo

    Reticent schreef:
    Oké, doei.


    (Be)lieve in (you)rself

    Sadism schreef:
    Oke, als je er een eind aan wil maken -wat ik denk, nu- waarom maak je er een topic over, wil je gestopt worden?

    Adeline schreef:
    Oke dan?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Niet doen. Denk aan de mensen die je zal achterlaten. Letterlijk en figuurlijk.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 15:19 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Um, je kan nu ook net zo goed liegen? :'x


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik denk dat ik al weet wat er gaat gebeuren. Er een einde aan maken is niet altijd het antwoord. Ja, je bent van die pijn af. Maar kun je dit je familie leden aandoen?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 15:21 ]

    Sadism schreef:
    Oke, als je er een eind aan wil maken -wat ik denk, nu- waarom maak je er een topic over, wil je gestopt worden?


    Trouwens, als je echt zelfmoord wil plegen -wat ik je sterk afraad- zou ik als ik jou was eerst eens aan je familie en vrienden denken.
    Het zou erg egoistisch zijn om je ouders zoveel pijn te doen.
    Daarbij hebben 'pubers' vaak stemmingswisselen waardoor ze een tijdje depressief kunnen zijn. En je gaat toch wel een keer dood, dus waarom niet je leven nog wat tijd gunnen. Misschien pakt alles over een paar jaar beter aan(krul)

    Maar om een topic te openen over dat je zelfmoord wilt plegen, vindt ik vanuit mijn ogen wanhopig. Ik bedoel, twintig users die zeggen dat je het niet moet doen zal alles toch niet veranderen. Als je eenmaal zelfmoord wilt plegen, dan zal die twintig kinderen die zeggen dat je het niet moet doen je echt niet tegenhouden.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik hoop niet dat je denk aan doen wat ik denk dat je aan denk om te doen. Want als je daar aan denk stop dan meteen met denken alsjeblief.

    Lieve sjat,je kent me niet maar luister naar me,alsjeblief!
    Ik weet hoe je je voel,ik voel me al jaren zo en ik denk ook al jaren aan dat genen(ik durf het niet eens te noemen) maar omdat ik er jaren aan denk weet ik ook dat het geen uitweg is.
    Je denk misschien dat niemand van je houd,maar dat is wel zo. Ik ken je niet en ik maak me nu zelfs zorgen om je,laat staan de mensen die van je HOUDEN.Want je ze bestaan echt! Echt waar,ookal zie of voel je het niet het is echt zo.

    Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal aan de hand is maar word rustig,het komt uiteindelijk goed,geloof me.
    Misschien moet je met iemand praten,ik heb het niet zo zeer over een psychiater maar over iemand in je omgeving of een vreemde als je dat liever heb(je mag mij pb als je dat wil).

    Als je niet graag praat ga schrijven of van mij part ge je de hele wereld bij elkaar schreeuwen en met alles gooien wat je maar vind,maar alsjeblief doe niet waar ik bang voor ben. Want als ik en de anderen hier ons al zorgen over je maken dan weet je dat we om je geven en dan weet je ook dat de mensen die echt van je HOUDEN ook om je geven en je zulle missen.

    Alsjeblief luister naar me,ze houden van je. Ik weet dat het uitzichtloos lijkt maar dat is het niet,het komt allemaal wel goed,het heeft alleen tijd nodig.
    Alles word met de tijd beter,ik zeg niet dat het overgaat maar het word echt beter.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Te laat.
    Overdosis.
    Goodbye.


    Ik ben gemeen xoxo

    Of je zoekt gewoon aandacht. Want als de meeste mensen zeggen van ik pleeg zm dan vragen ze gewoon om aandacht en doen ze het niet. Mensen die niks zeggen die doen het vaak wel.

    wat verwacht je nou dat we zeggen?

    Echt, ik weet wel dat jij nodig hulp moet zoeken..


    I solemny swear i am up to no good

    Oke doei kunnen we dit nu laten zakken ofzo, ze zit toch stiekem acter dr' pc te lurken wat wij zeggen.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    15 jaar, pubertijd, zegt genoeg. Tot morgen. (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    wat ga je doewn dan??:|


    I'm short

    Rickjuh schreef:
    15 jaar, pubertijd, zegt genoeg. Tot morgen. (krul)

    lol daar dacht ik ook aan