• heeeee.
    ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. (:
    ik wil namelijk heel graag een navelpiercing, maar ik heb van veel andere gehoord dat het erg pijn doet en snel gaat ontsteken.
    maar omdat ik nog geen 16 ben moet mijn moeder mee om toestemming te geven, hoe kan ik haar overhalen?
    ghehe.. (A)
    ik hoop dat iemand me kan helpen! (:
    xxxx

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 12:13 ]


    when you see my face, hope it gives you hell. (:

    ik heb geen piercings :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geen idee.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Uhm.. heb geen idee. Ik denk dat dat trouwens niet makkelijk gaat worden.


    -

    Navelpiercing schijnt juist een van de minst pijnlijke piercings te zijn om te laten zetten. En wat het ontsteken betreft: Als je het goed schoonmaakt, dan kan het bijna niet gaan ontsteken.
    Als je je moeder wil overhalen, zou je haar het gewoon kunnen vragen en vertellen waarom je het zo graag wil. Succes!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik denk niet dat het pijn doet mijn zus heeft ook een navelpiercing en ze heeft er geen last van en ook nog nooit ontstoken


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Op je 16de hoef je geen toestemming meer te hebben voor piercings.
    Ik heb er eentje en die ging ook ontsteken maar dat is allemaal goed gekomen.


    Your make-up is terrible

    Ik wil er ook een. Ik haal er een na mijn verjaardag =D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een navelpiercing doet zóveel pijn, geloof me.
    Vooral als het er doorheen gaat, en als je thuis bent. Je kan een dag of 2 echt pijn lijden. Iehw.

    Maar het is wel mooi, dat wel. Als je mooi wilt zijn, moet je pijn lijden ofzoiets, dat zegt mijn moeder altijd maar whatever. ;s
    Euhm, als je 16 bent mag je zonder toestemming. Maar in dat geval moet je gewoon zeggen waarom je het zo graag wilt :'D


    We accept the love we think we deserve.

    bedankt al voor jullie tipss. :'D


    when you see my face, hope it gives you hell. (:

    Ik heb er geen, dus ik kan je ook niet helpen. Ik hoop voor je dat je er geen problemen mee krijgt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Doet niet echt pijn, maar je stoot overal tegen aan & dat is kut :'D

    Ik heb er één en ik voelde er compleet niks van. Het is wel waar, dat het snel ontsteekt en het duurt heel lang voor het geneest. Maar pijn? Nee. Die naald ging er doorheen en hij zat. Ik zo van: "Huh? Nou al?" "Ja, hij zit" "Nee, echt?" "Ja echt!" Ik heb het niet eens doorgehad. Voelde er NIKS van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zeur al 3 jaar om een navelpiercing en omdat ik hem nog steeds wil mag ik hem laten zetten als ik 16 word ;d
    en ik hoor van mensen dat het best wel mee valt met de pijn. (;


    You can't fly unless you let yourself fall.

    mensen overdreven.

    je voelt alleen een heel klein prikje meer niet. en het gewoon goed schoonmaken.

    geen idee hoe je je moeder moet overhalen ;D
    ook geen idee of het pijn doet, want ik heb er geen ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.