• Dat de wereld echt vergaat in 2012 [/als het neit eerder is]. Als de wereld al niet vergaat aan allesverwoestende tsunami's, aardbevingen en vulkaan uitbarstingen dan vergaat het al wel doordat die lul van een Kadhafi even de wereld bombadeerd met een aantal atoombommetjes.

    Serieus ik zat voor de lol eens met mijn vader mee nieuws te kijken, het ene slechte nieuws volgt op het andere, je zou er toch haast in geloven.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    TempsChronos schreef:
    Ik vind het niet erg dat de mensheid vergaat, wel dat de wereld vergaat.
    Want naar mijn mening is het doel van de mensheid om voor de dieren en de natuur te zorgen. En de mensheid heeft gefaald.

    -stamt inderdaad uit het jaar nul-


    Helemaal mee eens;)
    En daarbij ben ik niet bang voor de dood.
    Relax als de wereld vergaat gebeurt dat niet in 2012 maar volgens mij in 2021(nerd)
    Zie je nu heb je nog 10 extra jaar om te leven(krul)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Er is evenveel slecht nieuws als anders, er worden enkel hele heftige dingen getoond en omdat het einde eraan zit te komen, toont men nu veel meer om ons 'bang te maken'. Het is dikke bullshit.


    Olive

    En dat, precies hetzelfde, zat ik gister nog aan te denken om precies dezelfde reden!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Chapstick schreef:
    Hoe kunnen mensen zoiets nu voorspellen?
    En de wereld herstelt zich altijd vanzelf.
    No worries!

    Volgens mij heeft de wereld echt wel een grens waarna hij zich niet meer herstelt. Alleen denk ik niet dat we volgens jaar al naar de haaien gaan. Maar ik word ook depressief van het naar het nieuws kijken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Inderdaad. Ik ben benieuwd wat de gevolgen van de supermaan zijn van 19 maar...


    Forever.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Volgens mij heeft de wereld echt wel een grens waarna hij zich niet meer herstelt. Alleen denk ik niet dat we volgens jaar al naar de haaien gaan. Maar ik word ook depressief van het naar het nieuws kijken.

    Ik ben het anders wel volledig eens met wat Jacker zei!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik bemoei me der niet eens meer mee. We hebben de jaren 40/50 toch ook overleefd? Dat was ook ramp na ramp.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Busquets schreef:
    Dat is de reden dat ik geen nieuws kijk, ik zal er bijna depressief van worden. Natuurramp, oorlog, bom, natuurramp, oorlog, zelfmoordaanslag enzovoort.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Dreamwalker schreef:
    Haha, dat dacht ik begin deze week ook.
    Tegenwoordig lijkt het echt extreem mis te lopen ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reducio schreef:
    Idd! alleen slecht nieuws tegenwoordig. Daarom volg ik geen nieuws -slim- XD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Devonne schreef:
    In Japan is er nu toch ook een sneeuwstorm? Zo vreselijke medelijden met hun.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Within schreef:
    Inderdaad. Ik ben benieuwd wat de gevolgen van de supermaan zijn van 19 maar...

    Die vandaag is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Busquets schreef:
    Dat is de reden dat ik geen nieuws kijk, ik zal er bijna depressief van worden. Natuurramp, oorlog, bom, natuurramp, oorlog, zelfmoordaanslag enzovoort.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Allemaal opgeblazen door de media.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nieuws is tegenwoordig bijna alleen nog maar negatief. Je ziet zelden nog leuke, vrolijke, positieve dingen. Alsof nieuws alleen nieuws is, als het een ramp is en er gewonden/doden zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen