• Dat de wereld echt vergaat in 2012 [/als het neit eerder is]. Als de wereld al niet vergaat aan allesverwoestende tsunami's, aardbevingen en vulkaan uitbarstingen dan vergaat het al wel doordat die lul van een Kadhafi even de wereld bombadeerd met een aantal atoombommetjes.

    Serieus ik zat voor de lol eens met mijn vader mee nieuws te kijken, het ene slechte nieuws volgt op het andere, je zou er toch haast in geloven.
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idd! alleen slecht nieuws tegenwoordig. Daarom volg ik geen nieuws -slim- XD


    It's going to be difficult, but not impossible.

    In Japan is er nu toch ook een sneeuwstorm? Zo vreselijke medelijden met hun.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hoe kunnen mensen zoiets nu voorspellen?
    En de wereld herstelt zich altijd vanzelf.
    No worries!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wooow echt? Eerst een zware aardbeving dan een sneeuwstorm,zielig!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Devonne schreef:
    In Japan is er nu toch ook een sneeuwstorm? Zo vreselijke medelijden met hun.


    They fell in love, didn't they?

    Dat is de reden dat ik geen nieuws kijk, ik zal er bijna depressief van worden. Natuurramp, oorlog, bom, natuurramp, oorlog, zelfmoordaanslag enzovoort.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Chapstick schreef:
    Hoe kunnen mensen zoiets nu voorspellen?
    En de wereld herstelt zich altijd vanzelf.
    No worries!

    De wereld misschien wel, maar dan zonder mensen. Want een mens overleeft een atoombom niet hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Devonne schreef:
    In Japan is er nu toch ook een sneeuwstorm? Zo vreselijke medelijden met hun.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het niet erg dat de mensheid vergaat, wel dat de wereld vergaat.
    Want naar mijn mening is het doel van de mensheid om voor de dieren en de natuur te zorgen. En de mensheid heeft gefaald.

    -stamt inderdaad uit het jaar nul-


    Our perspective only changes when we change our position.

    Hush schreef:
    (...)
    De wereld misschien wel, maar dan zonder mensen. Want een mens overleeft een atoombom niet hoor.

    Hmpf, jullie maken me bang! ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha, dat dacht ik begin deze week ook.
    Tegenwoordig lijkt het echt extreem mis te lopen ;'D


    effort never betrays you

    Da's gewoon allemaal door de natuurramp in Japan dat alles nóg extremer lijkt dan het al was... (;
    Ik vind het erg maar wees gerust. Maak je niet te druk, de Maya's hadden blijkbaar toch een misverstand gemaakt en het bleek dan zogezegd voor later...
    En trouwens, we zouden al dood zijn gegaan in 2000, 2010 etc... And hey, we're still here!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    het gaat even nu niet goed, maar dat betekent dat het niet altijd zo is? :'3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is zoals menstruatie. (damn wat een smakelijke vergelijking)
    Om de zoveel tijd is er een nieuwe cyclus. Enkel de kalender van de Maya's zal veranderen. (: (als die gozers nog bestaan..)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wat als ik khadaffie sla dan gebeurt toch helemaal niks en overleven we allemaal de atoombom toch