• Joe Jonas en Ashley Greene waren negen maanden lang een koppel, maar hebben er een punt achter gezet omdat ze het allebei te druk hebben. Ondanks de breuk blijven de twee vrienden.

    Ashley Greene (24), actrice uit de 'Twilight'-films, werd onlangs nog geprezen door Joe (21), lid van The Jonas Brothers. "Wat onze relatie doet werken, is dat ze voorrang geeft aan mijn gevoelens. Ze begrijpt dat ik het druk heb. Ze vliegt naar mijn optredens, tot op plekken in Zuid-Amerika waarvan ik de namen niet kan uitspreken".

    Joe Jonas had eerder relaties met onder meer Taylor Swift, Camilla Belle en Demi Lovato. Countryzangeres Taylor Swift beweerde destijds dat hij haar over de telefoon had gedumpt. (bang/lb)


    :( Ik heb 4 euro betaald voor een Twilight magazine, heb Twilight gezien, Hang posters van haar op en nu is het uit x'D

    Ik was echt Team Jashley maar tja wat doe je eraan :S

    Wat gaat dat snel in de Celebworld o.O
    Hier ook wel maar toch.

    TheBoss schreef:
    Ik geloof er geen zak van dat die gast nog geen seks heeft gehad, ondanks die ring.

    Helemaal me eeens. - Op de "zak" deel dan, lmao xd


    Forever.

    Ik hoop dat Jemi terug komt want dat zou zo leuk zijn voor Demi ze verdient hem echt.

    En de Jonas Brothers hebben 'forever and always' getypt (verwijzing naar Taylor Swift - Forever and Always) en ineens is Joe Jonas op twitter blijkbaar terug vriendjes met Taylor Swift...
    En nu begint iedereen te speculeren dat die terug iets gaan hebben. Nu kan nog niet want ze zit momenteel in Madrid..


    If you had never come out of the blue, I would've stay