• Ik ben nogal onzeker over deze, omdat het twee totaal verschillende onderwerpen zijn en daarmee twee totaal verschillende lezersgroepen aantrekt.

    |...| woont met haar tweelingbroer |...| en haar alcoholistische vader in een van de achterwijken van Manhattan. |...| gaat alleen naar school als ze zich verveelt, rookt en word regelmatig in elkaar gebeukt door haar vader en/of medeleerlingen van school, ookal is ze pas tien jaar.
    Als op een dag het nieuws komt dat haar tweelingbroer |...| in een steekgevecht betrokken is geraakt en deze niet overleeft heeft, gaat het pas goed fout met |...|. Ze begint drugs te gebruiken, gaat alcohol van haar vader stelen en probeert op alle mogelijke manieren geld bij te verdienen voor haar zaakjes. Als ze op haar elfde verjaardag een brief toegestuurd krijgt, staat haar leven nog eens op zijn kop. Laat |...| zich overhalen, redden nu het nog kan? Of is ze al té erg verpest?


    Het is btw een Hogwarts storie, waarin ik voor de eerste keer |spannend| hélémaal geen rekening ga houden met J.K Rowlings verhaallijn, behalve dat Voldemort op komst is en die meuk.

    Doen/Niet doen?
    Orgineel/Niet Orgineel?
    Doorgaan met het eerste jaar/nadat ze op Hogwarts naar het 5de jaar springen?
    Titel?
    Namen?
    Waarschuwen 8D?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 18:46 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Niiemand (nerd)?


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Doen/Niet doen?
    HELL YEAH, DOEN
    Orgineel/Niet Orgineel?
    Heeeel erg origineel!
    Doorgaan met het eerste jaar/nadat ze op Hogwarts naar het 5de jaar springen?
    Ik zou beginnen met het 5e jaar. (:
    Titel?
    Will Past Destroy My Future? Uhm nee, lol, geen idee. (:
    Namen?
    Namensite, hihi.
    Waarschuwen 8D?
    Jaaa


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Doen/Niet doen? Dooen
    Orgineel/Niet Orgineel? Orgineel
    Doorgaan met het eerste jaar/nadat ze op Hogwarts naar het 5de jaar springen?Euhm, het tweede
    Titel?srry, ben niet goed in titels verzinnen
    Namen?Euhm, Hope/Jackson
    Waarschuwen 8D? Ja!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Doen ^^
    Orgineel ^^
    ?
    ?
    jaaaw :}


    One, two, three. One, two, three.

    Doen/Niet doen?
    DOEN! :'D
    Orgineel/Niet Orgineel?
    Zeker origineel (:
    Doorgaan met het eerste jaar/nadat ze op Hogwarts naar het 5de jaar springen?
    Gewoon vanaf het eerste jaar beginnen, maar dan bijvoorbeeld met tijdsprongen van maanden/weken, of zo.
    Titel?
    Ik heb echt geen idee ._.
    Namen?
    Macy / Maikel -ben slecht in namen-
    Waarschuwen 8D?
    Jaaa :'D

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 21:55 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Doen-Niet doen
    Orgineel-niet orgineel
    Doorgaan-springen.
    Titel: Uhm, see u next life? Lol, heel slecht
    Namen: Jason/Jill
    Waarschuwen: Mwaajaa.


    To love is to destroy.