• Joe Jonas en Ashley Greene waren negen maanden lang een koppel, maar hebben er een punt achter gezet omdat ze het allebei te druk hebben. Ondanks de breuk blijven de twee vrienden.

Ashley Greene (24), actrice uit de 'Twilight'-films, werd onlangs nog geprezen door Joe (21), lid van The Jonas Brothers. "Wat onze relatie doet werken, is dat ze voorrang geeft aan mijn gevoelens. Ze begrijpt dat ik het druk heb. Ze vliegt naar mijn optredens, tot op plekken in Zuid-Amerika waarvan ik de namen niet kan uitspreken".

Joe Jonas had eerder relaties met onder meer Taylor Swift, Camilla Belle en Demi Lovato. Countryzangeres Taylor Swift beweerde destijds dat hij haar over de telefoon had gedumpt. (bang/lb)

:( Ik heb 4 euro betaald voor een Twilight magazine, heb Twilight gezien, Hang posters van haar op en nu is het uit x'D

Ik was echt Team Jashley maar tja wat doe je eraan :S

TheBoss schreef:
    Ik geloof er geen zak van dat die gast nog geen seks heeft gehad, ondanks die ring.

my boeit het niet of ie seks heeft gehad of niet, Ik wil gewoon dat hij blij is

TheBoss schreef:
    Ik geloof er geen zak van dat die gast nog geen seks heeft gehad, ondanks die ring.

Olive

iWeasley schreef:
    Aaaah, jammer ze waren best leuk samen.:Y)

Fighting for peace is like fucking for virginity.

ben eerlijk blij dat het uit is want ik vond dat hij totaal niet met haar paste maar ik hoop dat hij en zij er niet te veel last van hebben want ik vind het belangrijk dat ze gelukkig zijn

Demi viert nu een feest thuis, hopend dat Joe weer terug komt bij haar. hihi

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Devonne schreef:

ik hoop van wel

Devonne schreef:

Wat lollig is dat ze op twitter dit zei. Niets daarme te maken maar ze zei dat de dag goed is begonnen.

TheBoss schreef:

Yup, ik ben het helemaal met je eens...
    (maar hoezo heb jedat bij de reactiesgezet, het gaat toch over de break tussen ashley en Joe?):Y)

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

Ik lig er niet wakker van (krul)

effort never betrays you

ik vond ze toch niet echt een goed koppel
    Jemi was beter hoor

Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

Sawtooth schreef:
    Ik vind Jemi toch veel leuker.
    (Demi lovato and Joe Jonas.)

-

Dreamwalker schreef:
    Ik lig er niet wakker van (krul)

Everything is worse without music.

Houston schreef:
    Geen commentaar xD

Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

Wist niet eens dat ze wat samen hadden. :X

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Jashley was superschattig.
    Maar nu denken mensen dat Jemi terug komt, maar dat gaat echt never gebeuren, of er moet een wonder komen.

live the life you love