• Mijn school heeft een of andere actie bedacht, en dat heet 'Zip your Lip.'
    Als je je hiervoor aanmeldt moet je van donderdag 7 april op vrijdag 8 april vasten, 24 uur in totaal, en je mag alleen water of thee zonder suiker drinken. Dit is voor het goede doel, je kunt er heel veel geld mee opbrengen. Honderd leerlingen mogen op school de nacht doorbrengen, de rest die meedoet aan de actie mag naar huis.
    Maar ik denk dat je het thuis onmogelijk volhoudt, en er gaat geloot worden wie op school mag blijven slapen. Ik zit te twijfelen of ik mee ga vasten...
    Zouden jullie je voor zoiets opgeven?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee.

    Ik heb altijd het idee dat het geld op de verkeerde plaats aankomt enzo.. :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet k niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, al is het alleen al om te bewijzen dat ik geen vreetzak ben.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Jaa dat lijkt me koewwl en slapen op school:9~

    Nope, dat kan ik niet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik doe het zoiezo altijd met Ramadan dus ik zou me wel opgeven.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Daar doe ik niet aan mee, want anders ga ik echt dood in mijn toetsweek :'D. Maar ik vind het wel een heel mooi initiatief (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je school heeft dat niet bedacht, ze doen er alleen aan mee ;d Meerdere scholen doen dat.

    anyway, neu hebben we niet. Wel 3 jaar terug, maar toen ging 't niet door.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat hadden wij ook op school :'P ik heb er een aantal keer aan meegedaan, en zo streng is het niet hoor. ze zeggen ''je moet'', maar, je kan natuurlijk niet de hele dag niet eten, je mag best wat eten hoor. als je het niet op school wilt dan kun je het thuis doen. ik had dan gewoon water mee als drinken, en dan ipv 2/3 boterhammen 1, en dan met iets simpels erop ofzo, en geen snoep eten en andere extra dingen. het gaat meer om het idee wat erachter zit^^ en dat slapen op school is best leuk, ik mocht helaas niet, ze deden het jaar erna pas weer, en dan kreeg je de volgende ochtend gratis broodjes en soep enzo :]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Het lijkt me wel mooi om dat te doen voor het goede doel, maar ik denk niet dat ik het zal kunnen! ^^


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik had dat in de kerk toen, deed ik iedere jaar mee xD Ik hield het altijd vol.. Maar wij mochtn wel koffie en thee met zuiker drinken xD

    Een keertje ben ik echt flauwgevallen :S


    What is youre favo scary movie?

    Wij hebben die actie ook al heel lang op school, maar ik laat me liever niet verhongeren, ik zou vast flauwvallen. Iemand van onze school had het weleens gedaan, en die mocht toen voor een poosje vrijwilligers werk doen in Afrika volgens mij.


    Everything is worse without music.

    Wij hebben dat helaas niet, anders zou ik er aan mee doen. Niet echt voor het geld, maar gewoon om mezelf te bewijzen. (En het lijkt me super om op school te slapen, dus ja...) (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Eén keer gedaan en nooit weer. We hebben er wel een ski uitje mee gewonnen want de klas die het meeste inzamelde kon dat winnen. Wij en nog een andere G-klas hadden toen dat uitje gewonnen. Had ook iets van 200/300 euro opgehaald met een vriendin dus dat mocht wel 8]


    No growth of the heart is ever a waste

    alleen als me moeder daarna klaar staat met een hele grote Chocoreep.. want ik heb dan vast hartstikke honger:P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky