• Dus herinnert iedereen die ene scene in Harry Potter and the goblet of fire, waar Moody Draco in een fret verandert? Als Draco ervan door rent, roept Moody hem na 'Ik ken verhalen over je vader waar jouw haren van recht gaan staan enz' nu vraag ik mij af: wat heeft Lucius uitgestoken? Hij is toch niet zo'n erge dingen gedaan tijdens de Eerst Tovenaarsoorlog of wel? :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Volgens mij wel, dat schemert namelijk wel ontzettend door in de boeken daarna.


    I am an idiot, I move.

    Caravaggio schreef:
    Volgens mij wel, dat schemert namelijk wel ontzettend door in de boeken daarna.


    Geef eens een voorbeeldje? (flower) blijkbaar is mijn beeld over Lucius ietsje te rooskleurig :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Nou, hij gaat vechten voor Voldie. In deel 4 is hij al een dooddoener. Hij gebruikt zijn huis als schuilplaats voor Voldie...


    I am an idiot, I move.

    Caravaggio schreef:
    Nou, hij gaat vechten voor Voldie. In deel 4 is hij al een dooddoener. Hij gebruikt zijn huis als schuilplaats voor Voldie...


    Dat weet ik allemaal, maar daar is toch niets ergs aan (vind ik toch) :Y) Hij is dooddoener en zijn huis staat hij niet vrijwillig af. Narcissa en Lucius willen Voldemort liever uit hun huis dan erin dus hij is dan toch niet zo extreem slecht zoals Moody beweert? :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Eeerste Tovernaarsoorlog, prachtig XD


    Life is hard and then we die

    Hij is een dooddoener, dus dat lijkt me vrij slecht? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DerMeister schreef:
    Hij is een dooddoener, dus dat lijkt me vrij slecht? :')


    Vind je? (': Draco is ook dooddoener, maar iedereen vindt hem een engeltje (':


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Probeerde Lucius Harry niet al te vermoorden in The chamber of secrets?
    Toen was hij dankzij Harry zijn slaaf kwijt -Dobby- en toen wou hij de vloek des doods op Harry afsturen.
    Plus het feit dat hij arrogant is en een dooddoener(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Probeerde Lucius Harry niet al te vermoorden in The chamber of secrets?
    Toen was hij dankzij Harry zijn slaaf kwijt -Dobby- en toen wou hij de vloek des doods op Harry afsturen.
    Plus het feit dat hij arrogant is en een dooddoener(krul)


    Wat hebben jullie tegen Lucius? (krul) Lees het laatste boek, tijdens 'The Battle' en jullie zullen merken: de Malfoys zijn lang nog niet de slechtste hoor :Y)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Wat hebben jullie tegen Lucius? (krul) Lees het laatste boek, tijdens 'The Battle' en jullie zullen merken: de Malfoys zijn lang nog niet de slechtste hoor :Y)


    Ik heb geen hekel aan ze hoor :')
    Ik bedoel alleen dat andere mensen hem hierdoor misschien slecht vinden.
    Ik begin Narcissa zelfs aardig te vinden.
    Ze heeft praktisch gezien Harry gered in het laatste boek(nerd)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Ik heb geen hekel aan ze hoor :')
    Ik bedoel alleen dat andere mensen hem hierdoor misschien slecht vinden.
    Ik begin Narcissa zelfs aardig te vinden.
    Ze heeft praktisch gezien Harry gered in het laatste boek(nerd)


    Ja, da's echt aardig van haar maar tegelijk egoïstisch want zij en haar lieftallige echtgenoot vochten niet mee omdat ze hun zoon wouden beschermen (nerd)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Vind je? (': Draco is ook dooddoener, maar iedereen vindt hem een engeltje (':


    Heb ik niks mee. Vind z'n vader ook knapper ook. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Wat hebben jullie tegen Lucius? (krul) Lees het laatste boek, tijdens 'The Battle' en jullie zullen merken: de Malfoys zijn lang nog niet de slechtste hoor :Y)


    Niks. Hij is knap.
    Maar wel 'slecht'. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    AngeeXx schreef:
    (...)

    Ja, da's echt aardig van haar maar tegelijk egoïstisch want zij en haar lieftallige echtgenoot vochten niet mee omdat ze hun zoon wouden beschermen (nerd)


    Nou, ik begrijp het wel hoor.
    Het klinkt misschien egoïstisch, maar ik zou liever mijn kind (als ik die had) beschermen dan vechten in een oorlog. Ik zou er echt alles voor doen om mijn 'geliefden' te beschermen:Y)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    DerMeister schreef:
    (...)

    Niks. Hij is knap.
    Maar wel 'slecht'. (krul)


    Hij is idd knap (nerd)


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3