• Ik kwam even op dit dom idee, en ik heb het hier toch nog nergens tegen gekomen, dus ik dacht: laat ik de anderen hun mening maar eens vragen.
    Ik zie hier veel wedstrijden, maar ik ben nog nergens een zangwedstrijd tegen gekomen. Zouden jullie dat een goed idee vinden of niet? Ik vind van wel, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mensen aan zullen deelnemen. Of wel?

    EDIT: Nu heb ik het heel druk met school. Maandag, dinsdag en woensdag ben ik weg met school, en vrijdag heb ik examen. Daarna is het carnaval (feesten!) en dan ga ik naar Spanje. Maar daarna zal ik het misschien wel eens overwegen om een zangwedstrijd te starten(:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 8:46 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zou niet mee doen, want ik kan niet zingen, maar het lijkt me wel een leuk idee. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    leuk idee !!! , maar je kunt dat dan op het forum doen ! (typing)
    probeer eens er een te maken op het forum , ik doe wel niet mee , want anders ben ik bang dat niemand meer mee doen en dat niemand meer op quizlet wil !!! XD maar wel leuk idee (hoera)
    sucses ermee (K)(flower)(Y)

    Magnetic schreef:
    Ik zou wel mee willen doen als je 'm start hoor! Ik kan toch niet zingen. lol

    Jaa ik zou zo megavetgraag een zangwedstrijd willen, idd. ;p


    Never say Never

    btw... tegenwoordig heeft iedereen met een beetje een nieuwe laptop wel een geluidsrecorder erin. Die heeft vaak nog een best goede kwaliteit. Nummer opnemen (en dat heb je ook meteen geen beeld, voor de mensen die dat fijn vinden), opslaan & uploaden via tinypic. tadaa. ;d


    Never say Never

    iPad schreef:
    btw... tegenwoordig heeft iedereen met een beetje een nieuwe laptop wel een geluidsrecorder erin. Die heeft vaak nog een best goede kwaliteit. Nummer opnemen (en dat heb je ook meteen geen beeld, voor de mensen die dat fijn vinden), opslaan & uploaden via tinypic. tadaa. ;d


    Heb ik niet o.O

    Ik zou meedoen, ook al zou je me er waarschijnlijk in de eerste ronde al uit de wedstrijd zetten


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    IK WIL MEE DOEN!!!!

    damn begin die zangwedstrijd en ik doe mee!!!


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    Zangwedstrijden zij er wel al eens geweest (:

    Ik heb een keer meegedaan, maar bijna niemand leverde in en toen ik moest inleveren, omdat we nog maar met z'n tweeën over waren had ik zo'n keelpijn dat ik gezegd had, dat ze gewoon maar die ander als winnaar moesten benoemen. Het was echt stom.


    Happy Birthday my Potter!

    Btw, als je er een begint met deelnemers die wel inleveren mag je me wel een pb sturen, want dan wil ik ook wel meedoen hoor. ;)


    Happy Birthday my Potter!

    ik vind het een goed idee. ik zou zeker meedoen


    I know you're lonely, but you're not alone.

    t lijkt mij een leuk idee, maar ik zou niet mee durven doen:$


    Don't serch to love, love will find you.

    Heel leuk idee, maar ik ben niet zo'n geweldige zangeres (licht uitgedrukt), dus persoonlijk zou ik niet mee doen. Maar ik vind het heel stoer als heel veel mensen dat wel deden!


    Our perspective only changes when we change our position.

    DeKrull schreef:
    Zangwedstrijden zijn er wel al eens geweest (:

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 16:40 ]


    MUSIC && FASHION