• Ik kwam even op dit dom idee, en ik heb het hier toch nog nergens tegen gekomen, dus ik dacht: laat ik de anderen hun mening maar eens vragen.
    Ik zie hier veel wedstrijden, maar ik ben nog nergens een zangwedstrijd tegen gekomen. Zouden jullie dat een goed idee vinden of niet? Ik vind van wel, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mensen aan zullen deelnemen. Of wel?

    EDIT: Nu heb ik het heel druk met school. Maandag, dinsdag en woensdag ben ik weg met school, en vrijdag heb ik examen. Daarna is het carnaval (feesten!) en dan ga ik naar Spanje. Maar daarna zal ik het misschien wel eens overwegen om een zangwedstrijd te starten(:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 8:46 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Goed voor de mensen die kunnen zingen, maar als ik zing gaat iedereen dood, lol.

    Ik had dat idee ook in mijn hoofd xd
    maar ik zou er niet aan meedoen, dan zou ik iets op youtube ofzo moeten zetten en dat doe ik toch maar niet (';


    Me so good.

    Ik zou wel mee willen doen als je 'm start hoor! Ik kan toch niet zingen. lol


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Acceptance schreef:
    Goed voor de mensen die kunnen zingen, maar als ik zing gaat iedereen dood, lol.

    same here


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zou er wel aan mee doen als ik er tijd voor had hoor!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Het zou kunnen, maar dan moet je er goed over nadenken hoe je dat wilt gaan doen met filpjes enzoo.
    ik denk dat hier best veel mensen zijn die graag zingen (ik zing ook graag.. alleen kan ik het niet zo goed..xd).


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Zangwedstrijden vallen onder themawedstrijden.
    Je kan die wedstrijd dus aanvragen via een pb (lees eerst het wedstrijdtopic!)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zou je kunnen doen.
    Leuk!,
    Maar veel mensen durven denk ik niet?
    Maybe zou ik wel meedoen, alleen waarmee opnemen?
    Mijn mobiel heeft nogal een verneukt geluid.
    Ik vind het leuk om te zingen :Y),
    maar kan het niet zo goed. ;s, vooral niet hoog xd

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 23:13 ]

    kan best goed zingen(niet ego bedoelt)
    zou er misschien wel aan meedoen, alleen ik denk niet veel anderen
    wel een goed idee!

    Carousel schreef:
    Zou je kunnen doen.
    Leuk!,
    Maar veel mensen durven denk ik niet?
    Maybe zou ik wel meedoen, alleen waarmee opnemen?
    Mijn mobiel heeft nogal een verneukt geluid.
    Ik vind het leuk om te zingen :Y),
    maar kan het niet zo goed. ;s, vooral niet hoog xd

    Als je een Youtube account maakt, kan je een filmpje opnemen met je webcam (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Bij de wedstrijd van Sorenos kun je zingen, of piano spelen enzovoorts.
    Maar ik wil wel meedoen als het gaat gebeuren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ooit is er een geweest.
    Maar wel ene leuk idee


    "Ignite, my love. Ignite."

    Animale schreef:
    (...)
    Als je een Youtube account maakt, kan je een filmpje opnemen met je webcam (:


    Lol, ik heb een Youtube acc. :Y)
    Maar geen webcam,,, o.O

    Acceptance schreef:
    Goed voor de mensen die kunnen zingen, maar als ik zing gaat iedereen dood, lol.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik wil wel, maar klink ontzettend beroerd de laatste tijd.. en ik mag geen filmpjes op Youtube zetten, ten eerste snap ik er niks van:P en ten tweede krijg ik dat ruzie met me ouders:P

    maar ik vind het wel een leuk idee.. misschien doe ik toch wel mee:P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky