• Ja, mijn ouders. Mijn leven bestaat voor hun uit sporten (omdat ik moet afvallen) en school. Voor de rest bestaat er voor hun geen sociale leven (mijn sociale leven dus) of andere dingen. De eerste vraag die word gesteld als ik thuis kom is: Heb je huiswerk, begin je er meteen aan? Wanneer ga je weer sporten? Vanavond he?
    Het lijkt misschien niet zo erg maar dit breekt me echt. Ze geven gewoon om niets anders dan mijn school en uiterlijk, alsof die het allerbelangrijkste zijn in mijn leven. Ze geven in principe niet om mij.
    Heeft nog iemand dit? Want ik voel me ook weer zo'n ontzettend zeikwijf/huilbaby als ik dit aan vrienden ga vertellen...

    Edit: Ja alle ouders zeuren waarschijnlijk over school, dat is wel normaal. Maar die van mij zeuren, pushen, en geven om niets anders!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 19:34 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    ugh ja mijn moeder en me zus die vertellen me steeds ook dat ik te dik ben voor mijn leeftijd en dat ik moet afvallen. Echt het is alsof ze me willen zien als een dun potlood echt zo irritant

    Dat ken ik, mijn moeder vind het maar helemaal niets dat ik een vriendje heb en als ik begin over andere lessen dan school. Mag ik dekking gaan zoeken xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Dat is echt zwaar kut. :/ Maar nee, ik heb niet zo'n soortgelijke situatie. Ze gaan zich pas met mijn leven bemoeien als ik slechte cijfers haal. Maar ja, ze gaan dan ook gelijk flippen als ik een 5 haal..


    wth.

    Als het afvallen noodzakelijk is, snap ik het wel hoor. Ik moet ook afvallen van m'n moeder, want ze wil gewoon niet dat ik te dik word.
    Maargoed, he, je ouders houden heus wel van je. Je bent gewoon een tiener en door de puberteit zie je dat misschien niet altijd.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik denk niet echt dat een jeugdrechter over zoiets zal een uitspraak doen..
    Haha nee dat gaat een beetje te ver (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik heb dat gelukkig niet. Ik bof ontzettend met mijn ouders. Hoef niet te werken (ze vinden school belangrijker), ik mag sporten, zolang ik er goed uit zie, zeuren ze niet over mijn eetgewoonten, etc.

    Tja, als dat bij mij gebeurde, dan zou ik op het moment dat ze zoiets zeggen, zelf zeggen dat ze er mee moeten kappen en dat ik het helemaal zat wordt. Als ze het dan blijven doen, dan zou ik zeggen: 'het lijkt wel alsof jullie niet van mij houden' of iets dergelijks, want dat raakt ze meestal wel. In ieder geval veel succes ermee.


    To live would be an awfully big adventure

    Believers schreef:
    Mijn ouders zeuren over school.

    ik denk dat bijna alle ouders wel zeuren over school ;D
    en je moet gewoon doen wat je wilt. als jij op het moment geen zin in sport. of in huiswerk dan doe je het niet.
    laat je ouders zien dat jouw leven is. niet dat van hen ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind dat je ouders echt overdrijven o.O
    Kijk, ze mogen best eens om je huiswerk vragen.. Niets mis me. Doet inderdaad iedere ouder.. Maar om nu telkens te vragen of je al huiswerk hebt, of je er meteen mee begint, gaat gewoon te ver.
    En hetzelfde over de sportschool. Ik zag, dat jij ook zelf wil afvallen.. Dat is iets anders dan dat zij vinden dat je moet afvallen. Jij bent de persoon die met je lichaam zit, om het zo even te zeggen. En je bent wijs genoeg zelf te beslissen wanneer je gaat sporten en wanneer niet. Ik vind het een beetje aso, om je maar continu op te jagen, om te gaan sporten of met school bezig te zijn.
    Maar, misschien kun je er eens met hen over praten?
    En anders, u kunt altijd tegen mij praten op msn (: I don't mind, ik ben er voor u <3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn ouders ook. Ik mag niet afvallen van ze, maar ze zeuren wel dat ik te ik te dik ben. (puh) Een groot raadsel zijn ze.. pff


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Mijn ouders pushen me niet over school. Ze zeggen 'we weten dat je je best doet, meer kun je niet doen.' Dus dat is wel fijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.