• De twee 'grootste' clubs ter wereld, kun je wel zeggen. Mooie clubs, mooi voetbal, mooi spel. Slechte supporters.
    Als Leana met haar broer naar Barça - Arsenal gaat, zijn er enorme rellen. Ze doen mee, als echte Barça supporters. Het hele stadion zit vol met Barça-supporters, maar ook Gunners. Ook Arsenal voetballers zelf, wat doet ze als ze een Arsenal voetballer ziet, en ze niet wilt dat het blijft met alleen zien?
    Leonie, gek van voetbal, van Arsenal, gaat samen met haar broer naar Barcelona, om haar favoriete club aan te moedigen. Ze komen er aan, met een goede bedoeling, maar eindigt met rellen. Maar dan ziet ze een Barça speler, die ze wel vaker zou willen zien.


    Featuring: Samir Nasri & David Villa


    Rollen:
    x- Vriendinnen Leana (ongeveer twee) Horan, Sneijder
    x- Vriendinnen Leonie (ongeveer twee) RVertonghen, Francesc
    x- WAG's Blaugrana's (maximaal vier) Villacious - Ibrahim, Zaida - Lionel, Horan - Gerard
    x- WAG's Gunners (maximaal vier) Francesc - Nicklas, CxFabregas - Cesc, Espanya - Robin, Bierbergasme - Jack


    Invullen
    x- Naam (plus tweede naam)
    x- Achternaam
    x- Leeftijd
    x- Nationaliteit
    x- Familie
    x- Relatie
    x- Uiterlijk (beschrijving + foto)
    x- Karakter (mag in steekwoorden)
    x- Hobby's
    x- Extra's

    CESC EN NICKLAS ZIJN BEZET


    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 15:34 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vriendin Nicklas Bendtner, BF Leonie.

    x- Naam: Nia Leora

    x- Achternaam: Snow.

    x- Leeftijd: 20.

    x- Nationaliteit: Engels.

    x- Familie: Nia heeft een broertje van zeven, Sam. En een zusje van zeventien, Hayley. Ze heeft een hechtte band met beide en Nia gaat vaak met haar zusje shoppen of ze maken er samen een meiden avond van. Nia haar opa & oma wonen in het zomerse Griekenland, en haar ouders wonen gewoon in Wales. In de vakanties gaat Nia graag naar haar grootouders in Griekenland, en daar leerde ze ook Nicklas kennen, die daar op vakantie was met nog meer gunners. Nia's opa en oma waren hartstikke weg van de lange knappe jongen met zijn donkerblonde wilde haren en Nia's oma kneep zelfs een keer in zijn wang voor zijn schattigheid. Haar opa en oma vinden het ook geweldig om nu al over trouwen te hebben met Nia en Nicklas maar daar zijn ze allebei nog een beetje te jong voor.

    x- Relatie: Nia leerde op haar achttiende Nicklas kennen in Griekenland. Ze ging in de zee zwemmen samen met haar beste vriendin uit Griekenland. Op dat moment lag Nicklas met Cesc, Robin en Theo op een groot jacht te bakken terwijl Nia langs de nacht zwem en gewond raakte aan haar been. Ze kreeg een grote schram van de trap van de jacht en gilde het uit. Nicklas hoorde dat en zag Nia bijna verdrinken. Hij dook in het water en haalde haar weer boven en bracht haar naar boven en maakte haar weer wakker. Toen Nia haar ogen opende en de zon langs Nicklas' gezicht scheen was ze meteen verkocht. Nicklas had eerst nog geen gevoelens, tot dat ze Theo's gitaar afpakte en Black Star van Avril Lavigne begon te zingen. Het was 's Avonds en Nicklas kwam naar het kleine huisje van Nia's grootouders en vroeg haar mee zwemmen. Rennend het strand op lieten ze zich aan de zee over en was dat het moment waar ze elkaars eerste zoen beleefden. Het is nu twee jaar later en nu gaan ze vaker naar Griekenland om terug te denken aan hun ontmoeting.

    x- Uiterlijk: Nia heeft halflang blond haar en zeeblauwe ogen. In Griekenland staat ze ook bekend als het meisje met de zee ogen. Ze is slank en houd van allerlei soorten kleren. Zomers draagt ze altijd mooie jurkjes, spijkershorts met een bloesje en pumps en in de koude maanden weer wat anders. Ze heeft een tattoo op haar heup met Jeg elsker dig erop. Dat betekend "Ik houd van jou," in het deens. Ze heeft hem laten zetten na het toen Nia en Nicklas 1 jaar hadden. Ook heeft ze een navelpiercing en doet ze haar haar ook vaak in de krul.

    x- Karakter: Komt.

    x- Hobby's: Nia houd van forlume 1, motor cross, en voetbal. Ze vind de mannensport helemaal geweldig! Elke zondag zit ze ook voor de tv om haar drie favoriete sporten te bekijken.

    x- Extra's: Nia werkt 's Weekends in het Emirates Stadium als het handdoeken meisje. De jongen klieren Nicklas ook vaak daar door. Nia trekt zich er niks van aan en drukt dan expres haar lippen op die van Nicklas en gooit haar handdoeken weg. Nia woont samen met Nicklas en ze hebben een puppy "Amego"

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 16:38 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Olaya schreef:
    (...)
    uhh, ja, maar ik weet niet zeker of hij erin komt.. Cesc en Nicklas sowieso, en dan nog 2 andere Gunners


    Dan vul ik een vriendin in:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lien? HAHA
    Ze is BF Leana, die in Spanje woont? :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    Lien? HAHA
    Ze is BF Leana, die in Spanje woont? :p


    OEPS. Andere ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Vriendin Leana + WAG Gerard Pique

    x- Naam (plus tweede naam) Lily-Rose
    x- Achternaam McEden
    x- Leeftijd 19
    x- Nationaliteit Australisch
    x- Familie Lily's familie bestaat uit Lily zelf, haar vader, haar moeder en haar tweelingbroer.
    Haar vader, Mark, is een aardige geestige man met een hart van goud. Hij zal alles voor iedereen doen en ziet overal wel een lolletje in.
    Haar moeder, Mary, is een strenge vrouw. Ze zorgt er altijd voor dat alles piekfijn in orde is. Eigenlijk passen haar vader en moeder totaal niet bij elkaar. Maar je weet wat ze zeggen opposite attracts.
    x- Relatie Lily heeft een relatie met Gerard Pique. Op het begin hebben ze wat om elkaar heen gedraaid. Geen van beide durfde de eerste 'move' te maken. Maar toen heeft Gerard het voortouw genomen en nu zijn ze 2 maanden samen. Het is nog een 'prille' liefde. Maar ze zijn dolgelukkig met elkaar.
    x- Uiterlijk (beschrijving + foto) Lily heeft prachtig lang blond haar, een bleke huid en lichtblauwe ogen. Dat alles bij elkaar vormt een prachtig geheel. Lily houdt ervan om zich vrouwelijk te kleden en draagt vaak jurkjes met pumps eronder. Vaak draagt ze daarbij enkele armbanden en/of een strik in haar haren. Lily draagt steevast een knalrood horloge. Vaak matcht het totaal niet, maar dat horloge heeft ze ooit van haar oma gekregen die onlangs overleden is.
    x- Karakter (mag in steekwoorden) Lily is een vrolijk en lief persoon in omgang. Ze doet wat ze zelf wilt en is recht door zee. Dat levert soms nog wel eens complicaties op, maar dar is met haar lieve karakter vaak snel weer opgelost. Wel heeft ze vaak momenten waarop ze heel koppig is, wat ze vind moet gebeuren. Dat vinden mensen irritant, maar dan zijn haar vriendinnen er om haar weer met beide benen op de grond te zetten.
    x- Hobby's Lezen, Lily leest al boeken sinds ze er een kan vast houden. En voetbal, ze is keeper in het plaatselijke dames elftal. Ze keept al 6 jaar en is behoorlijk goed.
    x- Extra's Lily is geboren en getogen in Australië maar zodra ze aangenomen werd aan Universidad de Barcelona is ze in Spanje gaan wonen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 17:26 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    @Hierboven
    kan het ook vriendin Leana zijn? Ik heb namelijk al de vriendinnen van Leonie vol zitten =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    @Hierboven
    kan het ook vriendin Leana zijn? Ik heb namelijk al de vriendinnen van Leonie vol zitten =$


    Is goed, dan verander ik wel even dat ze naar barcelona is gekomen 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Weetje poepie, ik zou de titel veranderen in "Blaugrana Gunners" in plaats van andersom. Just sayin' ;)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Carbonero schreef:
    Weetje poepie, ik zou de titel veranderen in "Blaugrana Gunners" in plaats van andersom. Just sayin' ;)

    en waarom? ö


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    (...)
    en waarom? ö
    Omdat ik Gunner Blaugrana's niet vind klinken, maar het is mijn mening, ik zeg niet dat je dat moet doen eh §=


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Carbonero schreef:
    (...)Omdat ik Gunner Blaugrana's niet vind klinken, maar het is mijn mening, ik zeg niet dat je dat moet doen eh §=

    Ik vind Gunner Blaugrana's wel beter klinken
    HAHAHA
    maar ik laat hem zo (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kan mijn personage ook beste vriendin en WAG zijn?
    Of is dat te veel van het goede:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Kan mijn personage ook beste vriendin en WAG zijn?
    Of is dat te veel van het goede:Y)

    kan wel :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Hmm.. Dankje!
    Dan verander ik hem even.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Aaah, dankje voor de rol sweetie. :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind