Hallo allemaal!
Ik ben een jongen van 20 jaar en weet me even geen raad, voel me verschrikkelijk.
Ik ben namelijk verliefd geworden op een collega van mij, ik flirtte wat meer haar en ik dacht ècht dat het wederzijds was (dat dachten zelfs meerdere mensen!). Ik vroeg of ze wat wilde gaan drinken met mij. "Alleen met jou bedoel je?" "Ja", antwoordde ik. "Oké, prima", antwoordde ze.
Ik was helemaal happy! Maar dat duurde niet lang. Ik wilde haar bellen voor een datum, ze nam niet op, dus sms'de ik. Ze reageerde dat het haar niet slim leek wat te gaan drinken, ze zei dat ik haar type niet was.
Ik zag dit niet aankomen en was er door verrast en aangeslagen. Ik voelde me er rot door, maarja, ik kon er mee leven.
Maar niet lang daarna gebeurde er iets, waar ik erg lastig mee kan leven....
Een collega, tevens een vriend van mij waar ik vaak mee ga stappen, had enkele 'krabbelgesprekken' met haar op hyves gehad en daar was duidelijk te lezen dat die collega haar leuk vond. Hij vroeg haar zelfs mee uit en ze antwoordde er positief op!!!
Op het werk ontwijkt het meisje mij in kwestie (tenzij ik haar aanspreek) en alles bij elkaar, vind ik het ontzettend rot! Zo rot, dat ik wel kan janken. Misschien lijkt het alsof ik overdrijf, maar ik ervaar het zo.
Ik heb de neiging om dóór te zetten, laten zien dat ik wèl de leukste ben en dat ze wel voor mij moet kiezen. Maar eigenlijk weet ik dat dat tegen beter weten in is en dat ik het gewoon moet opgeven.
Fijn, ben ik een keer smóórverliefd, krijg ik zo'n rotsituatie, verdomme nou!
Ik wilde even mijn hart luchten, ik zit er vol van
Groetjes een treurige Baksteentje
[ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 19:43 ]