• Hallo allemaal!

    Ik ben een jongen van 20 jaar en weet me even geen raad, voel me verschrikkelijk.

    Ik ben namelijk verliefd geworden op een collega van mij, ik flirtte wat meer haar en ik dacht ècht dat het wederzijds was (dat dachten zelfs meerdere mensen!). Ik vroeg of ze wat wilde gaan drinken met mij. "Alleen met jou bedoel je?" "Ja", antwoordde ik. "Oké, prima", antwoordde ze.

    Ik was helemaal happy! Maar dat duurde niet lang. Ik wilde haar bellen voor een datum, ze nam niet op, dus sms'de ik. Ze reageerde dat het haar niet slim leek wat te gaan drinken, ze zei dat ik haar type niet was.
    Ik zag dit niet aankomen en was er door verrast en aangeslagen. Ik voelde me er rot door, maarja, ik kon er mee leven.

    Maar niet lang daarna gebeurde er iets, waar ik erg lastig mee kan leven....

    Een collega, tevens een vriend van mij waar ik vaak mee ga stappen, had enkele 'krabbelgesprekken' met haar op hyves gehad en daar was duidelijk te lezen dat die collega haar leuk vond. Hij vroeg haar zelfs mee uit en ze antwoordde er positief op!!!

    Op het werk ontwijkt het meisje mij in kwestie (tenzij ik haar aanspreek) en alles bij elkaar, vind ik het ontzettend rot! Zo rot, dat ik wel kan janken. Misschien lijkt het alsof ik overdrijf, maar ik ervaar het zo.

    Ik heb de neiging om dóór te zetten, laten zien dat ik wèl de leukste ben en dat ze wel voor mij moet kiezen. Maar eigenlijk weet ik dat dat tegen beter weten in is en dat ik het gewoon moet opgeven.

    Fijn, ben ik een keer smóórverliefd, krijg ik zo'n rotsituatie, verdomme nou!

    Ik wilde even mijn hart luchten, ik zit er vol van :(

    Groetjes een treurige Baksteentje

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 19:43 ]

    Ben op zich best verbaasd om zo'n verhaal eens vanuit een jongen te lezen. Maar da teven terzijde. Ik heb niet echt tips voor zulke situaties. Gewoon dat het wel overgaat, ook al lijkt het nu misschien niet zo. Ik zelf zou er niets meer tegen haar over zeggen, dat is toch maar gênant voor beide partijen. Misschien kun je er met je vriend wel eens over praten, maar je kunt ook niet van hem verwachten dat hij haar opgeeft, alleen omdat iemand anders haar ook leuk vindt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Deja vú.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Deze reactie heb ik eerder gelezen, herken het aan de eerste en laatste alinea. Waarom post je exact dezelfde topics?

    Ik begrijp je hier niet helemaal:S Het klopt inderdaad dat dit een ander account is, aangezien mijn e-mail was gehackt en ik het wachtwoord niet meer wist. Alleen de laatste keer dat ik hier toen een onderwerp had aangemaakt, is denk ik wel een maand of 4 geleden, als het niet langer is.

    En volgens mij ging dat ook over iets anders, in ieder geval niet over deze situatie, dat kan niet.

    Over mijn situatie. Ja, misschien met die vriend erover praten ja. Hij heeft trouwens net wel terug gesms't en gezegd dat hij het ook rot vind, maar donderdag zullen we het er ongetwijfeld even over hebben!

    Ik ga denk ik wel proberen om gewoon met haar om te blijven gaan als collega's, we moeten elkaar wel onder ogen kunnen komen. Alleen de komende paar keren zal het wel wat stroef gaan denk ik zo. En hopelijk dat het naderhand weer beter gaat.

    Nu voel ik me wel wat beter dan enkele uurtjes geleden :) Maarja, dat kan ook zomaar weer over zijn.

    Zo ik schrok me even dood toen ik dit las :
    Ik ben een jongen van 20 jaar en weet me even geen raad, voel me verschrikkelijk.
    Ik ben namelijk verliefd geworden op een collega van mij, ik flirtte wat meer haar en ik dacht ècht dat het wederzijds was
    Want ik vind mijn collega ook leuk en hij is ook 20 hahah dus ik was even in schok..

    Maare Ik vind het echt erg voor je omdat ik zoiets nu ook meemaak. Ik vind mijn collega dus ook heel leuk en ik dacht hij mij ook kom ik een paar dagen later achter dat hij een vriendin heeft.. Nou dan voel je je best kut !! Dus heel veel sterkte (L) Ik voel met je mee!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    Zo ik schrok me even dood toen ik dit las :
    Ik ben een jongen van 20 jaar en weet me even geen raad, voel me verschrikkelijk.
    Ik ben namelijk verliefd geworden op een collega van mij, ik flirtte wat meer haar en ik dacht ècht dat het wederzijds was
    Want ik vind mijn collega ook leuk en hij is ook 20 hahah dus ik was even in schok..

    Maare Ik vind het echt erg voor je omdat ik zoiets nu ook meemaak. Ik vind mijn collega dus ook heel leuk en ik dacht hij mij ook kom ik een paar dagen later achter dat hij een vriendin heeft.. Nou dan voel je je best kut !! Dus heel veel sterkte (L) Ik voel met je mee!!

    Ja, dat is ook erg rot ja!!!

    Als je zoiets hoort, voel je je even echt verschrikkelijk (ik althans). Later gaat het scherpe eraf en gaat het langzaam maar zeker over verwacht ik.

    En net zoals bij jou, je verwacht dat het goed gaat komen en opeens 'bam' is het over. Je zag het totaal niet aankomen en dat komt dan dubbel zo hard aan.

    Ik wens jouw ook veel sterkte!