• Ik heb nu lekker de eerste drie uur vrij.
    Dat betekend dat ik pas om twintig na elf op school hoef te zijn.
    Maar dat betekend ook dat ik pas om kwart van vier uit ben..

    Wie heeft er nog een awesome rooster?
    -Voorheen had ik standaard de eerste drie uur vrij, nu valt het tweede uit. En het derde en het eerste heb ik vrij.-
    Ik verveel me nu.

    Lang leve de bovenbouw. Haha.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2011 - 9:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had de eerste 2 uur vrij, dus om half 11 beginnen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat elke dinsdag :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb deze week op maandag, woensdag en vrijdag twee uur les. Donderdag en dinsdag helaas wel een langere dag maar ach, dat neem ik er maar bij. Nu ben ik dus al vrij voor vandaag.

    Helemaal vrij vandaag, morgen tot het vijfde. Maar normaal heb ik iedere dag van het eerste tot het zevende, van kwart over 8 tot tien over drie dus. -_-


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik hoef vrijdag standaard van 12.20 tot 13.50 naar school.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    2 dagen in de week vrij hihi


    As travars

    Ik heb zovaak eerste 3 vrij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben donderdag de eerste drie uur vrij. (:


    Opgeven is geen optie.

    elke donderdag eerste uur vrij & dan maar tot 12:00
    om de week op vrijdag van 9:45 t/m 10:45


    Vampire Heart.

    Ik heb op vrijdag de eerste 2 uur vrij, dus dat is wel lekker. Maar nu heb ik mijn 7de verplaatst naar het 2e, dus alleen nog de eerste. Maar daarna heb ik een blokuur biologie en als dat uitvalt, dan hebben we meestal gelijk de eerste 4 uur vrij, haha.
    Maar vorig jaar vond ik het fijner: geen tussenuren (al heb ik er nu maar 1 hoor) en elke dag tot het 6de uur naar school, dus tot kwart over 2. Alleen op vrijdag niet, dan tot het 7de (10 voor half 4, groot verschil door pauze). Dat was zo fijn! Nu heb ik elke dag tot het 7de, op dinsdag na ._.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb morgen ook eerste 3 uur vrij. Dat betekent dat ik pas om 1 uur op school hoef te zijn. Tot kwart over 2 (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kom er net achter dat morgen eerste uur uitvalt -een uur duurt 70 minuten- dus ik helemaal blij. :') Maar jij hebt morgen zeker wel een chill dagje. :3


    wth.

    Ik ben sowieso pas om 16.00 klaar. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb maar 2 dagen per week les, de rest vrij.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik eerste twee uur, maar dan beginnen we gelijk met mijn favoriete vak: Frans(cat)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent