• Ik wil dood.

    Iedereen haat me, ik ben nergens goed in, ik ben gewoon een mislukkeling.

    Ik hoef geen medelijden en reacties van; je bent vast wel ergens goed in, je bent helemaal geen mislukkeling, etc.

    EDIT; Dat van geen medelijden is niet slecht bedoeld of zo, maar die reacties van wat ik hierboven zeg helpen bij mij niet.

    Oké, sorry voor dit onzin topic. Mag er alsjeblieft een slotje op?

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 23:37 ]

    Ok.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Als je toch geen medelijden hoeft, oké.(krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De dood is geen oplossing. Ik heb ook zo een tijd gehad, maar je komt erboven. Tijd slijt. Er komen dingen in je leven die je niet wil, die moet je erbij pakken want een zorgeloos leven zal niemand lijden. En de mooie dingen zijn de cadeaus in het leven, voor je moed enz.

    Klinkt clishé; Maar alles komt goed. Wat het ook is, geef het tijd.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oke dan.

    Ik vraag me wel af waarom je zo een topic maakt als je niet zulke reacties wilt.

    Ik heb niks tegen mensen die dood willen, maar dit komt eerlijk gezegd meer over als aandachttrekkerij.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dood is geen optie.
    We zijn hier allemaal met een rede, of je die nou weet of niet. Vroeg of laat zul je erachter komen, en God dankbaar zijn dat je hier mocht wezen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    LALALALALA schreef:
    Oke dan.

    Ik vraag me wel af waarom je zo een topic maakt als je niet zulke reacties wilt.

    Ik heb niks tegen mensen die dood willen, maar dit komt eerlijk gezegd meer over als aandachttrekkerij.


    ^ dit.

    Als je hulp wilt dan zeg je dat toch gewoon? want dit is gewoon doelloos.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333