• Eerst waren we 6 maanden samen toen we ontdekten dat ik zwanger was,, we kregen een zoontje Kiano, daarna verloren we een tweede kindje, onze lieve Soleille!!:( Nu zijn we in verwachting van ons derde kindje (ik verklap nog niets) EN we zijn verloofd!!!!!!!! :D
    klik
    Omg ik ben zooooo hyper!! =D
    Ok,, we moeten nog bijna 2 jaar wachten tot ik 18 ben enzo maar dat maakt niet uit!! :D Na iets meer als 2 jaar samen te zijn, veel meegemaakt te hebben enzo,, komen we er sterker uit als ervoor!!! =D

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 11:57 ]

    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Laat het een mooi en gezond kindje worden! (flower)


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Laat het een mooi en gezond kindje worden! (flower)

    Proficiat !


    Keep on smiling

    Poseidon schreef:
    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Laat het een mooi en gezond kindje worden! (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Laat het een mooi en gezond kindje worden! (flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Gefeliciteerd! En die ring is echt vetmooi. :3


    All this dampness is damp.

    Poseidon schreef:
    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Laat het een mooi en gezond kindje worden! (flower)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Poseidon schreef:
    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Laat het een mooi en gezond kindje worden! (flower)

    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! En dat is een super mooie ring! (:

    Poseidon schreef:
    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Laat het een mooi en gezond kindje worden! (flower)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    gefeliciteerd


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Wauw.
    Het is zeker snel volwassen worden na een kind te krijgen op je 15e/16e?
    Maar ik wens jullie al t geluk in de wereld :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Poseidon schreef:
    Gefeliciteerd en heel veel geluk samen! Laat het een mooi en gezond kindje worden! (flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Aw wat leuk zeg! :D Veel geluk samen(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.