Dirk Kuyt is de mijne (obviously) omdat hij gewoon zo lekker nuchter is, keihard werkt, en op het veld ALTIJD de meeste kilometers aflegd :'D En hij is zo'n ontzettend aardige kerel die topvoetbalt!
Afellay, te veel redenen maar hij speelt goed, hij is adembenemend en kan af en toe heerlijk arrogant zijn. En hij denkt dat elke als de camera op hem gericht is, hij is een parfum commercial is. Js.
Kuyt schreef:
(...)
Haha nice Heb je em ook zo weleens rond zien lopen dan?
Nee, niet vaak eigenlijk. Zijn vrouw en kinderen wel eens.
Na.. volgensmij het WK was hij wel bij het Quick-Boys veld, waar hij zijn voetbalcarriere gestart heeft. Althans, dat zei hij toen. ;P
Nee, niet vaak eigenlijk. Zijn vrouw en kinderen wel eens.
Na.. volgensmij het WK was hij wel bij het Quick-Boys veld, waar hij zijn voetbalcarriere gestart heeft. Althans, dat zei hij toen. ;P
Leuk man Hij heeft zo'n awesome kinderen x'D ! Klopt, bij Quick Boys issie gestart..
Kuyt schreef:
(...)
Leuk man Hij heeft zo'n awesome kinderen x'D ! Klopt, bij Quick Boys issie gestart..
Jordan Giovanni is schattig! (:
Als 't nederlands elftal weer oefenwedstrijden moet gaan spelen, zie ik ze trouwens wel vaak, aangezien ze op 't Quick Boys veld trainen.
Jordan Giovanni is schattig! (:
Als 't nederlands elftal weer oefenwedstrijden moet gaan spelen, zie ik ze trouwens wel vaak, aangezien ze op 't Quick Boys veld trainen.
Jaa klopt! Wauw, ik ben echt jaloers! Ik woon nogal een end weg, in Brabant..