• klik
    Lachte me hier kapot mee. En ja het is erg maar toch, als je het zo ziet moest ik wel lachen..

[ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 22:18 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

God hallo laat mij is lekker lachen als ik wil lachen lach ik ja oke misschien vind jij het niet grappig lekker boeiend maar ga geen lulverhaal typen dat het schijnheilig is aangezien iedereen wel eens lacht om iemand.

Stekelenburg schreef:
    (...)
    Niemand is perfect. Ook niet in acceptatie naar anderen. Ik kan me niet voorstellen dat jij NOOIT over iemand iets slechts hebt gedacht. :'O

Tuurlijk heb ik dat,dat zeg ik toch ook niet?

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

StJimmy schreef:
    (...)
    Tuurlijk heb ik dat,dat zeg ik toch ook niet?

Wa lul je dan?

*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

Dit is niet echt, toch? xd

[ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:31 ]

Save me from myself.

On-topic blijven (: Geen geruzie.

"I shut my eyes in order to see.'

Stekelenburg schreef:
    (...)
    Niemand is perfect. Ook niet in acceptatie naar anderen. Ik kan me niet voorstellen dat jij NOOIT over iemand iets slechts hebt gedacht. :'O

Ik heb een vraag, en ik denk dat jij de enige levende persoon op deze wereld ben aan wie ik hem kan stellen.
    Hoe is het om heilig te zijn?

Everything means nothing, if I ain't got you.

heeey dat ben ik.
    ikbensexie. (dance)

Chewgum schreef:
    heeey dat ben ik.
    ikbensexie. (dance)

OMG daten?:9~

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik kan hier niet om lachen, écht niet.

Ga mij nou ook maar een schijnheiligerd noemen, like I care?

Ik lach vaak genoeg mensen uit, ik vind ook dat die vent/vrouw het aan zichzelf heeft te danken dat hij/haar kan worden uitgelachen.
    Maar ik moet er niet om lachen(;

Me so good.

Ik vind het niet zo grappig, eigenlijk..

Time is like rain dripping through the hands

Ik ben bang van haar. (cat)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

HAMMERTIME schreef:
    (...)
    Ik heb een vraag, en ik denk dat jij de enige levende persoon op deze wereld ben aan wie ik hem kan stellen.
    Hoe is het om heilig te zijn?

Lol, lieve schat, ik lach om die foto. Ik noem mensen heilig die hier zeggen dat mensen niet om die foto mogen lachen. :')
    "Niemand is perfect" bedoelde ik in de zin van: "Niemand is zo perfect dat hij nooit om anderen lacht". Niet in de zin van "ohh je mag niet lachen want niemand is perfect"..

Beter lees jij de content van een bericht beter de volgende keer. :') Begrijpend lezen heet zoiets. ;)

[ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 21:23 ]

ars moriendi

HAMMERTIME schreef:
    (...)
    OMG daten?:9~

xd

Save me from myself.

Stekelenburg schreef:
    (...)
    Lol, lieve schat, ik lach om die foto. Ik noem mensen heilig die hier zeggen dat mensen niet om die foto mogen lachen. :')
    "Niemand is perfect" bedoelde ik in de zin van: "Niemand is zo perfect dat hij nooit om anderen lacht". Niet in de zin van "ohh je mag niet lachen want niemand is perfect"..

Beter lees jij de content van een bericht beter de volgende keer. :') Begrijpend lezen heet zoiets. ;)

best wel grappig,
    nu ben je een heilige bitch

Me so good.

xSnoepjex schreef:
    (...)
    best wel grappig,
    nu ben je een heilige bitch

Doe niet zo hatelijk (krul)

-