• klik
    Lachte me hier kapot mee. En ja het is erg maar toch, als je het zo ziet moest ik wel lachen..

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 22:18 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Genius schreef:
    Ja ik moest lachen. Who cares :'D

    lol echt he xD


    ars moriendi

    Oke het is best wel zielig, en heb echt medenlijden. Maar ik geef toe ik moest een heel ietsie pietsie lachen. Maar ik vind het super zielig voor der!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Andvari schreef:
    omg, is dat geen man met make-up? :o
    eng lol

    d8 ik ook maar ik lachte er niet om


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch helemaal niet, miss goody-two-shoes. -__- Ik geloof alleen niet dat jij altijd lief en aardig voor de medemens bent en iedereen alsmaar accepteert zoals die is. Dat doet niemand namelijk. Like alsof jij nooit denkt: "goh, die heeft een dikke kont" of "Joh, die broek zou ik nou nooit aandoen." Dat is MENSELIJK.

    Ik kan niet tegen schijnheiltjes, that's all ;) <3

    edit: en wtf dat heeft niks met achterbaks en lafheid te maken :'D ?

    Achter de rug van iemand om lachen of roddelen vind ik laf en achterbaks. En nee ik lag mensen niet achter iemands rug om,zeker niet met dit soort dingen.
    Ik kan ook niet tegen schijnheiligheid,zeker niet. En ik zeg ook niet dat ik heilig ben maar ik kan ook niet tegen dit (achterbakse) gedoe. Sorry dat ik zo ben, maar als ik ergens niet tegen kan is dit het wel.
    En je moet niet zomaar voor iedereen spreken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    LOL


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Achter de rug van iemand om lachen of roddelen vind ik laf en achterbaks. En nee ik lag mensen niet achter iemands rug om,zeker niet met dit soort dingen.
    Ik kan ook niet tegen schijnheiligheid,zeker niet. En ik zeg ook niet dat ik heilig ben maar ik kan ook niet tegen dit (achterbakse) gedoe. Sorry dat ik zo ben, maar als ik ergens niet tegen kan is dit het wel.
    En je moet niet zomaar voor iedereen spreken.

    Lol alsof ik dat doe. Ik heb ook een hekel aan die achterbakse kutjes die menen dat ze zelf vanalles zijn. Maar ik heb het niet over ZEGGEN tegen anderen, maar DENKEN doet iedereen.
    Zo'n foto bvb, kijk, je doet haar daar geen pijn mee als je daar om lacht want ze weet toch neit dat jij die bekijkt. Als je dat meisje in haar gezicht zou uitlachen, dát is lomp ja. MAar wij kennen dat hele kind toch niet evrder en zij ons toch ook niet? Als mensen daar dan een keer om lachen, damn, dat is toch geen drama? =')


    ars moriendi

    StJimmy schreef:
    (...)
    Achter de rug van iemand om lachen of roddelen vind ik laf en achterbaks. En nee ik lag mensen niet achter iemands rug om,zeker niet met dit soort dingen.
    Ik kan ook niet tegen schijnheiligheid,zeker niet. En ik zeg ook niet dat ik heilig ben maar ik kan ook niet tegen dit (achterbakse) gedoe. Sorry dat ik zo ben, maar als ik ergens niet tegen kan is dit het wel.
    En je moet niet zomaar voor iedereen spreken.


    Als je zo'n foto maakt lok je het wel zelf uit hoor... niet zo schijnheilig (ja dat ben je wel) doen!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:03 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Dikke Amerikaan...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Genius schreef:
    Ja ik moest lachen. Who cares :'D

    Ik ging plat

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Lol alsof ik dat doe. Ik heb ook een hekel aan die achterbakse kutjes die menen dat ze zelf vanalles zijn. Maar ik heb het niet over ZEGGEN tegen anderen, maar DENKEN doet iedereen.
    Zo'n foto bvb, kijk, je doet haar daar geen pijn mee als je daar om lacht want ze weet toch neit dat jij die bekijkt. Als je dat meisje in haar gezicht zou uitlachen, dát is lomp ja. MAar wij kennen dat hele kind toch niet evrder en zij ons toch ook niet? Als mensen daar dan een keer om lachen, damn, dat is toch geen drama? =')

    Nee maar mijn punt is dat je niet voor iedereen moet praten omdat je het niet kan weten,snap je?
    @ChineseHond
    Ik schijnheilig? Laat me niet lachen,als ik ergens niet tegen kan is het schijnheiligheid. Dus waarom zou ik het dan zelf zijn?
    Trouwens je weet niet welk verhaal achter die foto zit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oke ik dacht/denk dat het een man is.

    maar serieus mensen gaan hier zeggen van ja 'lach -laten we het maar even dat persoon noemen- dat persoon maar uit blabla' maar die kerel zet een foto van zichzelf op internet en dan kan hij weten dat sommige mensen daar om gaan lachen,ja hij lokt het zelf ook wel uit hoor.

    en ik lach ook mensen soms uit,dat geef ik toe.Want de iedereen heeft in zijn leven wel eens iemand uitgelachen,als is het maar je vader of moeder,die leraar die je niet mag of de bitch van school.
    iedereen is zo,dus deal with it ;')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee maar mijn punt is dat je niet voor iedereen moet praten omdat je het niet kan weten,snap je?
    @ChineseHond
    Ik schijnheilig? Laat me niet lachen,als ik ergens niet tegen kan is het schijnheiligheid. Dus waarom zou ik het dan zelf zijn?
    Trouwens je weet niet welk verhaal achter die foto zit.


    jij ook niet


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee maar mijn punt is dat je niet voor iedereen moet praten omdat je het niet kan weten,snap je?
    @ChineseHond
    Ik schijnheilig? Laat me niet lachen,als ik ergens niet tegen kan is het schijnheiligheid. Dus waarom zou ik het dan zelf zijn?
    Trouwens je weet niet welk verhaal achter die foto zit.

    Niemand is perfect. Ook niet in acceptatie naar anderen. Ik kan me niet voorstellen dat jij NOOIT over iemand iets slechts hebt gedacht. :'O


    ars moriendi

    Ik snap de humor niet?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind