Ghaha, dit zijn de mijne ...
> Rupert Grint en Emma Watson
> Harry Potter
> Arsenal Fc
> Dit is nog geen obsessie en toch een klein beetje wel; One Direction.
And that's it, I think. D'jouwe?
-
12 maart 2011 - 19:2212 maart 2011 - 19:3512 maart 2011 - 19:3712 maart 2011 - 20:11
> titel aangepast
If you had never come out of the blue, I would've stay
12 maart 2011 - 20:14Snow Patrol en Rupert Grint. Alhoewel ik het ook geen obsessie zou noemen, eigenlijk. Ik vind de band en Rupert gewoon heel leuk en heb bewondering voor beide.
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
12 maart 2011 - 20:17Hahaa..
Definitely Draco Malfoy & Tom Felton (Same person I know)
En schrijven en lezen..Have you ever been alone in a crowded room?
12 maart 2011 - 20:17Schrijven
Tokio Hotel, met name hun altijdfijne drummer...
tochecht,sorryI'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.
12 maart 2011 - 20:17Dat veranderd eigenlijk continue wel... :')
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.
12 maart 2011 - 20:19Jackson Rathbone, Fanta + wat dingetjes die niet voor jullie oogjes/oortjes bestemd zijn :'D
Life is hard and then we die
12 maart 2011 - 20:27Ik heb echt een enorm zwak voor guyliner.
You are the poetry Shakespeare was missing.
12 maart 2011 - 20:34Taylor Swift (sinds ik haar heb gezien, ben ik echt gefreakd)
Kellan Lutz (I swear, iedere keer ik die zie krijg ik n mini aanval... know the feeling?)
Jackson Rathbone (omdat hij freak'n getalenteerd is. meesten zijn enkel fan van z'n looks, maar hij is men grote voorbeeld, net als Taylor)
Twitter (yup, verslaafd)
Pokémon (het blijft gwn leuk)
muziek (met muziek bedoel ik échte muziek. geen dingen die gemaakt zijn door op n paar toetsjes op je computer te drukken. of fucking autotune. yuk.)
films (kijken en acteren)
toneel/performing (vooral drama... ooh, luv it. dans is okay, en zang is leuk, maar vet beangstigend)
eten (in de zin dat ik té veel eet... laten we het veelvraat noemen. ik weet, ik moet er iets aan doen)Maybe we should doubt our fears instead our dreams.
12 maart 2011 - 20:36One Direction
McFly
Harry Potter
Twilight
Justin Bieber
En ik denk nog wel meer. x)They were never in fact homeless
12 maart 2011 - 20:38Seth Clearwater! <3 All Time Low! (Momenteel vooral Jack) En tja, eigenlijk ben ik aan zowat elk goed boek dat ik lees een tijdje geobsedeerd.
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
12 maart 2011 - 20:39Tsja, wat is een obsessie.. deze dingen houden me bezig:
Voetbalclubs Bayern Munchen en Liverpool zou ik zeggenars moriendi
12 maart 2011 - 20:43Haha. Snape, Draco, mijn verhaal, computeren. Ehm... Dat was het denk ik?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
12 maart 2011 - 21:13