• //

    [ bericht aangepast op 25 jan 2018 - 21:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volledige naam: David Gryfter
    Leeftijd: 18
    Race: mens toch?
    Kracht (1 kracht, dus geen 10 verschillende!): als mens kan dat toch niet? xD
    Karakter: Avontuurlijk, vrij stil, moedig, dapper, betrouwbaar, kan lief zijn, niet echt opschepperig maar ook niet erg bescheiden xD
    Photo + Beschrijving uiterlijk: David heeft mooi blond haar en bruin groenige ogen, veel meisjes vinden hem daarom ook erg leuk hij is vrij lang 1.89 maar dat maakt hem niet lomp.
    Houd van en Haat: Houd van klasieke muziek haat: meisje met TE veel make-up op.
    Crush (hoeft niet perse): heaven?
    Huisdier: een hond Dex
    Extra: -

    meld maar als je begint of deze gebruikt :D

    Volledige naam: Morbid Morte Cazador
    Leeftijd: 19
    Race: Mens (Je mag kiezen welke rol het beste bij haar past ;D)
    Kracht: Vuur beheersing?
    Karakter: Ze is dapper, ze heeft een grote mond en ze heeft een hekel aan kleffe dingen.
    Uiterlijk: Click me. Morbid heeft een lief uiterlijk, maar basseer daar je mening nog niet op. Morbid is koudbloedig en heeft een hekel aan mensen die geen respect tonen of dom zijn. Ze draagt het liefst gewaagd kleding en heeft altijd een grijns op haar gezicht.
    Houd van en Haat: Ze houdt erg van met rust gelaten te worden, maar tegelijkertijd houdt ze van uit gaan en gewoon los te gaan. Ze heeft een hekel aan mensen zonder respect en irritante mensen die de hele tijd aan haar kop zeuren.
    Crush: Ryder. Hij is een bartender en Morbids favoriete flirt. Hij zeurt nooit, luistert naar haar als ze weer eens teveel drinkt en is vriendelijk, maar kan dominant en intimiderend over komen.
    Huisdier: Xavi, een zwarte kat.
    Extra: Morbid Morte Cazador heeft veel mee gemaakt vroeger, vooral met demonen. Ze heeft niemand meer en dat is dankzij de demonen waar ze zweert wraak op te nemen. Ze wordt eigenlijk best snel jaloers en heeft een drank probleem.
    Alsjeblieft Midnight! Kijk maar wat je ermee doet ^^

    Meisje dat gevangen word met krachten? :3

    Volledige naam: Laurel Nightfall
    Leeftijd: 16
    Race: vampier (als dat bestaat en kan in je verhaal? anders mens. :3)
    Kracht (1 kracht, dus geen 10 verschillende!): Kan haar vingernagels in enkele seconden laten groeien zodat ze vlijmscherpe messen krijgt.
    Karakter: Laurel is een lief meisje op het eerste zicht. Tegen mensen die aardig zijn tegen haar, doet ze ook aardig, maar als mensen haar tegensteken dan kan ze heeeeel kattig en gemeen zijn. Ze is heel traditioneel ingesteld en eervol.
    Photo + Beschrijving uiterlijk: klik
    Japans, bruin (geverfd) haar, bruine ogen, ...
    Houd van en Haat: Ze houd van alleen zijn, al vind ze het toch ook prettig als er mensen om haar heen zijn. Ze haat drukke mensenmassa's en demonen.
    Crush (hoeft niet perse): Geen, ze wilt een vriendje maar vind die niet.
    Huisdier: Ze heeft een zwarte raaf die haar overal mee heen volgt. ze kan met hem communiceren.
    Extra: Ze heeft niet zoveel ervaring met Demonen, maar wil wraak omdat er eentje haar tweelingzus heeft vermoord. Ze leert snel.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 19:46 ]


    Let the Night embrace you

    Demon meisje dat jaloers wordt? :9~

    Volledige naam: Ailene Dianna Campbell
    Leeftijd: 18
    Race: Demon
    Kracht (1 kracht, dus geen 10 verschillende!): Ze kan mensen onder hypnoses brengen die te vergelijken zijn met een bad trip.
    Karakter: Ailene zit vaak in haar eigen wereld waar niemand wijs uit kan en is snel geïrriteerd als iemand begint te spreken wanneer zij opgaat in haar onsamenhangende gedachtes. Ze is jaloers aangelegd, waardoor ze aardig wat problemen heeft met zichzelf doordat ze dat ontkent. Ze zal nooit haar werkelijke gevoelens toegeven en verder is ze in de meeste gevallen niet erg genadig.
    Photo + Beschrijving uiterlijk: Zoals gewoonlijk kon ik weer niets vinden. Sorry, sorry, sorry. D:
    Houd van en Haat: Ze houdt van mensen/demonen die op een zekere wijze medelijden met haar hebben en maakt gemakkelijk gebruik van personen die interesse in haar tonen. Ze heeft een hekel aan Heaven Lovett en mensen die een perfect leven lijken te leiden.
    Crush (hoeft niet perse): De jongen waar Heaven mee samen werkt.
    Huisdier: Een gifgroene, vrouwelijke slang die de naam Farrin met zich meedraagt.
    Extra: Iedereen die haar wat aan doet, kan wraak verwachten.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 20:24 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Rol: Het kleine zusje van Heaven
    Volledige naam: Summer Lovett
    Leeftijd: 4
    Kracht: Weet ze nog niet/geen
    Karakter + Uiterlijk: Klik Ze heeft bruine krullende haren en blauw-grijze ogen.Ze is altijd vrolijk en ze lacht heel graag. Bovendien is ze heel eigenwijs dus ze kiest zelf haar kleren al, meestal zijn dit roze of paarse kleedjes. Kate is ook heel nieuwsgierig, ze zit graag in mama’s spullen te zoeken naar mooie kleren, schoenen en make-up waarmee ze zich dan mooi maakt. Ze speelt ook heel graag met haar poppen en ze kleurt veel. Kate is ook net begonnen met ballet.
    Houd van en haat: zie karakter
    crush: /
    huisdier: /
    extra: zie karakter


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ben te lui om een rol te maken, maar wil je iets laten weten als je begint ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Volledige naam: Lauren Rose Samuels
    Leeftijd: 17
    Race: meisje met krachten dat gevangen wordt genomen
    Kracht (1 kracht, dus geen 10 verschillende!): affiniteit voor het element vuur
    Karakter: net als Vuur, is Lauren heel veranderlijk. met haar omgaan is als met vuur spelen. als je weet hoe je met haar moet omgaan, dan is ze een zacht vuurtje dat je warm en veilig houdt. als je haar verkeert behandelt, of ruzie zoekt, is ze een allesvernietigende hellevlam
    Photo + Beschrijving uiterlijk: Lauren is vrij groot, iets van n 1.80 meter. ze heeft blond krullend haar en blauwe ogen, die ze graag in de kijker zet met eyeliner en mascara. ze draagt bijna altijd een zomerkleedje met cowboyboots eronder.
    Houd van en Haat: <3: gitaar, muziek, liedjes schrijven, glitters, winter; houdt niet van: oorlog, bitches die haar vriendjes stelen, mensen met n dikke nek
    Crush (hoeft niet perse): niemand
    Huisdier: een dikke, oude, rostige kater, die de helft van de tijd erg knorrig is
    Extra: ze schrijft en zingt enorm veel countryliedjes, en hoopt ooit ermee door te breken


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Volledige naam: Megan Jones
    Leeftijd:17
    Race: meisje met krachten dat gevangen wordt genomen
    Kracht:Kan gewonde wezens zoals; mensen,demonen,weerwolven...genezen
    Karakter: Megan is een zeer rustig iemand die niet bang is om voor zichzelf of anderen op te komen. Ook kan ze soms erg sarcastisch uit de hoek komen of zelfs wat grof. Mensen die haar echt leren kennen, weten dat Megan een meisje uit de duizend is omdat ze voor haar leeftijd erg dapper en zelfs enorm intelligent is. Ze weet wanneer iemand nood heeft aan een knuffel of een goed gesprek. Megan kan soms erg terug getrokken zijn. Megan is voor de rest erg lui, wantrouwig en erg gevoelig. Enkele pluspunten zijn dat ze altijd de positieve dingen in alles ziet en zich niet van haar stuk laat slaan.
    Uiterlijk: Megan is 1m73, heeft lange bruine haren en bruine ogen. Ze heeft een erg slanke maar bleek lichaam en zalmroze, dikke lippen.
    Houd van en Haat: Dol op muziek, haar kracht omdat ze nogal onhandig kan zijn en zonneschijn. Heeft een hekel aan de winter, mensen met een groot ego en haar onhandigheid
    Crush (hoeft niet perse): Op niemand tot nu toe
    Huisdier: Twee doodshoofdaapjes genaamd Peppa en Roman
    Extra: Megan heeft haar twee aapjes gevonden toen ze alletwee nog een babyaapje waren en heeft ze eigenhandig opgevoed, daarom verstaan ze verschillende commando's

    Laat je weten of ik de rol heb of niet? ^.^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lijkt me ge-wel-dig!!!!!!! echt :P <3

    Rol: aardsvijand vn Heaven .. die jaloerse Demon ofzo xD

    Naam: Jade Charmd
    Leeftijd: 19
    Race: Demon
    Kracht : Een veleidster Seduce-er. Ze kan jongens alles laten denken en doen wat zij wilt d.m.v. ze te verleiden. Ze likt altijd aan een lolly. Mischien heeft dit er iets mee te maken? Lolly
    Karakter: Een streng karakter is gewend te krijgen wat ze wilt. vooral kwa jongens. Daarom is zo ook zo boos dat ze die gozer niet krijgt waar Heaven mee samen werkt. (haar kracht werkt op een of andere manier niet op hem)
    Ze was ooit aangevallen door een groep mensen en ze lag daarna op het randje vn de dood. Een phoenix redde haar toen. Daarom heeft ze een tattoo van hem. Na die dag was ze sterker en hartelozer geworden. Is heel heel bang voor pindakaas xD (grapjuh) ze is bang voor vleermuizen.
    Photo + Beschrijving uiterlijk:Jade ong. Fel rode volle lippen, Lang donkerbruin stijle haren. Lange wimpers en fel blauwe kijkers. Altijd roze wangen en een licht getinte huid.Lange benen. Ze heet een piercing in haar oor en kleine tatto op haar linker heup.Phoenix. Altijd sexy gekleed, maar nooit hoerig of sletterig. Bijv. een lage decolete maar niet tot haar navel.
    Houd van: Jonghusss en alcohol en een lekker feestjuh.
    Haat: vleermuizen en haar familie die allemaal dood zijn by the way. Over leden in een 'natuurramp' .... aardbeving of tornado bedenk zelf maar iets ;) :P
    Crush (hoeft niet perse): Ze hoeft geen crush ze kan iedere jongen krijgen! maar omdat ze juist die jonge van Heaven niet wil krijgen wilt ze hem. en om dat geen andere jongen ooit zo aardig tegen haar is geweest... uit zichzelf?
    Huisdier: Geen.
    Extra: Ze is a son of a bitch kick ass killer! ze doet wat ze wilt en laat at ze niet laten kan. Kortom ze geniet van het leven en neemt het zo als het is.

    Ik hoop dat je er wat mee kan!... mischien inspi er van hebt gekregen :P IDK :D Bewerk haa zo als je wilt ^^

    Ik ga hem zeker wel lezen (Je verhaal :D)

    Xx. vn mij !!

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 23:54 ]


    Life up to your own espectations

    Volledige naam: Euphemia Drakkoles.
    Leeftijd: 19
    Race: Mensen demoon
    Kracht (1 kracht, dus geen 10 verschillende!): Ijs.
    Karakter: een heel spontaan meisje dat altijd te hulp schiet. maar als ze gaat vechten helemaal in haar eigen wereld leeft en je niks meer kan doen om haar te stoppen. ze komt in het begin misschien hard over maar dat is omdat ze het een en ander heeft meegemaakt en daardoor niet iedereen vertrouwt.
    Photo + Beschrijving uiterlijk:http://www.kinkfm.com/files/files/ThePrettyWreckless-Taylor-Momsen.jpg wit haar, slank, 1,70. licht roze kleur lippen, en mystrieuze uitstraling.
    Houd van en Haat: ze houd van boeken en zwaarden. ze haat honden.
    Crush (hoeft niet perse): een jongen die ze nog gaat leren kennen in je verhaal. je mag zelf weten op wie ze valt of op wie ze niet valt.
    Huisdier: een draakje dat de kracht heeft van water.
    Extra: ze heeft altijd een dolk bij zich voor het geval haar krachten raken uitgeput.

    hopelijk vind je het leuk?
    xlaura laat het me weten als ie begint ik zou het echt geweldig vinden om het te lezen!


    Believe in yourself, change the world.

    Major schreef:
    Ik ben te lui om een rol te maken, maar wil je iets laten weten als je begint ?

    Ja natuurlijk, ik laat vandaag alles weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, Maaike. Het is wel heel leuk en aardig van je, dat je tegen me zei dat ik een rol in moest vullen.. Maar er zijn alleen de wat mindere rollen over. Dusehm.. Wat nou hé? (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LunaLucca schreef:
    Nou, Maaike. Het is wel heel leuk en aardig van je, dat je tegen me zei dat ik een rol in moest vullen.. Maar er zijn alleen de wat mindere rollen over. Dusehm.. Wat nou hé? (':

    Kies nou maar gewoon, kut.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merte schreef:
    (...)
    Kies nou maar gewoon, kut.


    Hey, hey, hey. Een beetje respect voor mij hé. Ik ben wel ouder dan jou, haha.
    Ik ga niet kiezen voor jou vriend, en btw ik heb ook niet echt veel om te kiezen.
    Dus nee, dankjewel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    vet stoer man ik heb gewoon een rol!


    Believe in yourself, change the world.