• Wie heeft het al gedaan,
    en wat was de oorzaak?

    Nog nooit!! xD (A)

    Sinds ik 9 was, 7 keer ongeveer

    -Van de schrik, als ik mn eigen bloed zag/zie vooral
    -Ongesteld

    Jaaaaaaaaa ik !
    Te weinig gegeten. Eigelijk niks, in 2 dagen. Nouja, dan kan je dat eigelijk wel verwachten XD
    En het was op schoolreis.


    I'd rather go naked than wear fur.

    bijna vorige week een paar keer xD ik had een zonnnesteek op t strand opgelopen en elke keer als ik ging staan moest ik na 3 tellen alweer zitten want dan werd ik licht in mn hoofd, begon sterretjes te zien en viel bijna om xd


    She said: I gotta find out for myself

    jup,, moest bloedprikken, daarna ging ik zo naar buiten lopen maar toen zag ik paarse vlekken op de muur van ziekenhuisxD en toen voelde ik me vet lichtxD, en ik zo: mam hou me vast ik flikker zo neer, en viel ik zo flauw word ik wakker hangt me ma lachend boven me en zeg ik als eerste: waarom heb ik zin om je te slaan [/echt vet kreunend] en toen moest dat gekke mens nog harder lachenxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik ben nog nooit flauwgevallen. :'D

    Ik

    was benauwd en toen ben ik toen ik uit de douche kwam flauwgevallen =3


    We can only learn to love by loving.

    Ik tegen de deur van de badkamer en een x inde woonkamer

    Al twee keer maar ik heb geen zin het uit te leggen :X


    Only losers can act the way you do

    Ja, ik ben wel eens buiten bewustzijn geweest, maar ik weet niet of dat als flauwvallen telt, want ik ben niet gevallen ofzo. Ik val soms zomaar eens weg.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik net op het nippertje niet en dat is best wel raar... oO
    ik had blijkbaar een tekort aan zout.
    dat giste de dokter toch ...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    1 keer toen k van me paard was gevallen
    en nog n paar keer door vergeten te eten xD


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    Suikertekort, bloedtekort, bloedtekort, zuurstoftekort in mijn hersenen en ik ze hebben me een keer 'laten flauw vallen' omdat mijn lichaam het allemaal niet meer aan kon.
    x.x


    Bored.

    Bijna, vorige week. maar das een domme rede. omdat ik iets te dicht bij een hele leuke jongen -kuchjoshvanyoumeatsix- stond. ik stond echt fucking te trillen en werd een beetje licht in mn hoofd ;3


    Underdog, just look at the mess you made.

    3 keer bijna, alle 3 de keren was het heel warm en ik heb ijzer te kort en dat is geen goeie cominatie


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥