• De stelling van vandaag luidt:
    Door elkaar vaak op MSN te spreken, krijg je sneller ruzie

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

"I shut my eyes in order to see.'

oneens.

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Eigenlijk wel mee eens. Je voelt minder snel aan wanneer je gesprekspartner op zijn teentjes is getrapt door iets wat je hebt gezegd en zal er dus langer over doorgaan. En ironie komt ook niet zo goed over op msn.

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

hmm naja soms is dat wel zo xd

Nee ik vind van niet.
    Dat ligt niet aan msn, maar toch echt aan je zelf.

Sometimes it's best not to care.

Oneens,
    als dat toch zo is zal het van persoon tot persoon schillen.

StJimmy schreef:
    Oneens.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

mee eens

Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

oneens.

Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

OHMYCHIARA schreef:
    Gedeeltelijk mee eens.

Tiame schreef:
    Eens, als je elkaar niet recht aan kijkt of hoort zeg je veel makkelijker dingen die je anders nooit zou zeggen.

SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

Het ligt niet aan het vaak, het ligt gewoon aan het feit dat je elkaar verkeerd kan interpreteren.

Life is hard and then we die

Het hangt er vanaf.
    Soms dan krijg je ruzie omdat je emoties niet kan zien, je weet niet of iemand liegt of niet. Maar ik praat ook heel vaak met vriendinnen op msn, en dan heb ik nooit ruzie.
    Het gebeurt soms wel dat mensen me lastig vallen, mensen die me niet mogen en me dan uithoren over kansloze dingen via msn, omdat ze dat in RL niet durven. Ik zou zeggen gedeeltelijk eens.

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.

None but ourselves can free our minds.

Progeny schreef:
    Nee, dat ligt natuurlijk aan de persoon en het gespreksonderwerp. Het kan wel eens gebeuren, maar het is geen feit.

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Sommige mensen kunnen zich anders gedragen achter de computer waardoor het wel vaker tot ruzie kan lijden. Maar in de meeste gevallen is het niet zo.